הרב לבנון: אני נגד "תג מחיר", אבל הממשלה חייבת להגיב לפיגוע

הרב האזורי לשומרון נשא דברים בעצרת המחאה שהתקיימה בצומת תפוח ואמר כי "אם הממשלה תגבה ’תג מחיר‘ אמיתי, אזרחים לא יצטרכו לעשות זאת בעצמם"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 01/05/13 10:16 כא באייר התשעג

הרב לבנון: אני נגד "תג מחיר", אבל הממשלה חייבת להגיב לפיגוע
ישיבת אלון מורה, צילום: ישיבת אלון מורה

הרב אליקים לבנון, הרב האזורי לשומרון, נשא אתמול (ג‘) דברים בעצרת תושבי השומרון שהתקיימה בצומת תפוח, אחרי פיגוע הדקירה שהיה במקום, כדי לקרוא לממשלה לפעול ולטפל ביד תקיפה במצב הביטחוני בגזרה.

הרב לבנון אמר בעצרת כי "העלינו את הממשלה הזו לשלטון על מנת לשנות את המצב ביהודה ושומרון, יש להחיל את הריבונות על כל שטחי יהודה ושומרון. לבנות ולא להרוס“. לדבריו, ”שלושים ומשהו שנה מפגעים בנו בצירים. נכון כולם מתגאים ששנה ומשהו לא היה רצח, שמחה גדולה באמת שלא היה רצח במשך שנה ומשהו. כשיהיה ארבעים שנה שקט אז נדע שהשגנו את המטרה".

”הביטחון נתון בידי הממשלה, לא בידי האזרחים. שמעתי שיש אופנה חדשה, לטפל בסוגיית "תג מחיר". אני חושב שאם ממשלת ישראל תנקוט בצעדים של "תג מחיר" אמיתי, כפי שממשלה צריכה ויודעת לעשות, לא יצטרכו אזרחים לעשות "תג מחיר". אני נגד "תג מחיר", אני אומר את האמת ולא מתיירא לומר זאת, אבל "תג מחיר" הוא תוצאה של זה שאין "תג מחיר" של הממשלה“, אמר הרב לבנון.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן