הרב יצחק יוסף: יש שיפור במצבו של אבא, המשיכו לבקוע שערי שמים

הרב הראשי הספרדי סיפר כי אביו, הרב עובדיה יוסף, פקח את עיניו לכמה רגעים במהלך השבת ואף הזיז את ידו. רופאיו של הרב: יש מספר מדדים שמעידים על מגמת שיפור

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 29/09/13 06:41 כה בתשרי התשעד

הרב יצחק יוסף: יש שיפור במצבו של אבא, המשיכו לבקוע שערי שמים
cc-by-urielkoby, צילום: cc-by-urielkoby

הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, התייחס אמש (מוצאי שבת) למצבו של אביו, הרב עובדיה יוסף, המאושפז במצב קשה אך יציב בבית החולים הדסה עין כרם. הרב יוסף מסר את דרשתו השבועית של אביו והתייחס למצבו הרפואי.

”אבא פתח הבוקר את העיניים לכמה שניות והזיז את ידו. לפני כמה ימים הרופאים בכלל לא נתנו לו סיכוי, והנה ברוך ה' יש שיפור. הכל בזכות התפילות. תמשיכו לבקוע שערי שמים“, אמר הרב יוסף.

הרב דוד יוסף, רבה של חולון, שהה במהלך השבת עם אביו בבית החולים. במוצאי השבת הוא ציין כי ”המצב יציב ואנחנו מאוד מקווים שיהיה טוב. הרופאים אומרים שיש סיכוי שייצא מהמצב הזה, זה לא בלתי הפיך“. עם זאת, הוא הדגיש כי ”זה יקח זמן, לא עניין של יום או יומיים“. הוא הוסיף וביקש ”מכל עם ישראל - להמשיך להתפלל“.

בצאת השבת עדכן פרופסור דן גילון על מצבו של הרב עובדיה וציין כי ”עברה שבת שקטה. את מצבו בסך הכל מגדירים כקשה עד קשה מאוד, אבל יש מספר מדדים שמעידים על מגמת שיפור. אומר זאת בזהירות, יש מגמה של שיפור בכמה פרמטרים, שהחשוב בהם הוא מגמה של התעוררות לאחר טיפול הרדמתי“.

עם זאת, פרופ‘ גילון הדגיש כי ”זו רק ההתחלה. מדדים נוספים מראים ירידה בהיקף הדלקת ושימוש בתרופות שתומכות בלחץ דם במינון מופחת. הכיוון הוא של שיפור“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן