הרב טרופר לכצל'ה: התפקד ל"בית היהודי"

ראש מפקד "הבית היהודי" קורא לח"כ יעקב כ"ץ להצטרף למפקד "הבית היהודי", זאת בעקבות הצהרתו כי "אם לא תהיה אחדות פוליטית, לא אתמודד בבחירות לכנסת"

חדשות כיפה אורי פולק 12/04/12 11:50 כ בניסן התשעב

הרב טרופר לכצל'ה: התפקד ל"בית היהודי"
יחצ, צילום: יחצ

הרב דני טרופר, ראש מפקד "הבית היהודי - מפד"ל החדשה", פנה אמש (ד') לח"כ יעקב (כצל'ה) כ"ץ, בקריאה כי יצטרף ויתפקד למפלגת "הבית היהודי", זאת הצהרתו של כצל'ה כי "אם לא תהיה אחדות במחנה הדתי-לאומי, אני לא אתמודד בבחירות לכנסת".

הרב טרופר אמר אמש לכצל'ה כי הוא שמח שעניין אחדות של השורות בציונות הדתית כה חשובה לך, והנה יש לך הזדמנות להביא לאחדות זו". הוא ציין כי "בעוד שבוע יפתח 'מפקד הציונות הדתית' של 'המפד"ל- הבית היהודי'. בסוף המפקד יתקיימו לראשונה בהיסטוריה של הציונות הדתית פריימריז בהם הציבור עצמו יבחור את נציגנו לכנסת".

לדבריו, "כעת זה הזמן לתיקון השבר שארע לפני 3 שנים. בואו והצטרפו למפקד. זו הדרך האמיתית לאחדות".

ביום שני האחרון הודיע כצל'ה, במסגרת פאנל משותף בו השתתף גם ח"כ זבולון אורלב וח"כ דוד רותם, כי יפרוש מהכנסת אם האיחוד הלאומי והבית היהודי לא יתאחדו לקראת הבחירות הבאות. "אם הבית היהודי לא ירוצו עמנו במשותף לא ארוץ לכנסת הבאה", אמר.

הוא הדגיש כי "את הציבור לא מעניין אם אני אהיה ברשימה וגם לא אישיות פוליטית אחרת. הציבור רוצה את הביחד, כי הוא רוצה מפלגה גדולה וחזקה ובעלת השפעה בממשלה".