הרב טאו תוקף את הבית היהודי: "מפרקים כל זיקה אל התורה"

נשיא ישיבת "הר המור" יוצא למתקפה חזיתית נגד "הבית היהודי" ומביע התנגדות להצבעה או תמיכה בעד מועמדים חילונים בבחירות המקומיות. "נקווה שיוחלף השם שמפלגה זו נושאת בשקר", הוסיף הרב טאו

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 14/10/13 09:46 י בחשון התשעד

הרב טאו תוקף את הבית היהודי: "מפרקים כל זיקה אל התורה"
מיכאלי, ויקיפדיה העברית, צילום: מיכאלי, ויקיפדיה העברית

נשיא ישיבת ”הר המור“ ובכיר רבני ”הקו“, הרב צבי טאו, יוצא היום (ב‘) למתקפה חזיתית נגד ”הבית היהודי“.

במודעה שהתפרסמה היום בעיתון ”הארץ“, נשאל הרב טאו לגבי הצבעה למועמד חילוני. המודעה מומנה ככל הנראה על ידי גורמים בעלי עניין בבית שמש, שביקשו ליצור משקל נגד להצבעה בעד אלי כהן, המועמד החילוני-ציוני הנתמך על ידי ”הבית היהודי“, נגד ראש העיר המכהן, החרדי משה אבוטבול.

בנט והמועמד החילוני-ציוני לבית שמש, אלי כהן (צילום: יחצ)

הרב טאו נשאל לגבי תמיכה במועמד חילוני וטען כי ”האג'נדה של הבית היהודי היא חיסול כוחן של המפלגות הדתיות הציוניות, כדי לקעקע את הסטטוס קוו, למען הפרדת הדת מן המדינה בכל התחומים ולפרק כל זיקה של מדינתנו אל התורה“.

המכתב שפורסם היום ב"הארץ" (צילום: כיפה)

”איני רואה למי שאלה הן שאיפותיו ומטרותיו, מועמד יותר מועדף ואידיאלי לראשות מפלגת הבית היהודי מאדם חילוני... ניפטר מן הצביעות ואחיזת העיניים ותוסר המסכה, ונקווה שגם יוחלף השם שמפלגה זו נושאת בשקר“, הוסיף הרב טאו, שציין כי הוא ”בטוח שזה יגרום למפלגות החרדיות לקחת יותר אחריות על המדינה כולה, מה שבודאי יקרב את צעדי גאולתנו“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן