הרב טאו והרב אבינר: להתגייס לעזרת מפלגת יחד

באחת ההתערבות הברורות ביותר שלו בבחירות קורא הרב צבי טאו יחד עם הרב שלמה אבינר לתמוך למפלגת יחד. "מצווה גדולה להתגייס עבור מפלגת יחד"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/03/15 21:51 יז באדר התשעה

הרב טאו והרב אבינר: להתגייס לעזרת מפלגת יחד
אלנתן גוטווירט, צילום: אלנתן גוטווירט

בבחירות הקודמות אמר הרב צבי טאו כי הוא לא ממליץ באשר למפלגה כלשהי, ובמערכת הבחירות הנוכחית הוא אף התנער בשלב כלשהו ממפלגת יחד, אך שבוע ויומיים לפני הבחירות הוא יוצא במכתב פומבי יחד עם הרב שלמה אבינר לפעילי מפלגת יחד בו הוא מציין שהתגייסות למפלגה הינה מצווה.

"מצוה גדולה להתגייס עבור מפלגת יחד, במאמץ גדול בישורת האחרונה. בהתנדבות לשם שמים, כלכל מפלגה חדשה. וכל המסייע הרי הוא מחזק את התורה, מחזק את העם, מחזק את הארץ. כמובן לא על חשבון תלמוד תורה. ומן השמים ישלמו להם שכר טוב. החותמים צבי ישראל טאו שלמה אבינר", נכתב במסר משני הרבנים כלפי הפעילים.

מדובר בחיזוק משמעותי לפעילי מפלגת יחד על רקע הסקרים הנבאים להם ארבעה מנדטים, רק מעט מעל אחוז החסימה, ובזריקת עידוד לטובת השבוע הקרוב. כפי הנראה בתשעת הימים שנותרו עד הבחירות נצפה בניסיונות חיזוק הן לבית היהודי והן למפלגת יחד מצד רבנים ואישי ציבור שונים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן