הרב חיים שטיינר תומך ברשימת "הבית היהודי" בירושלים

הרב שטיינר, מרבני ´תקומה´ ור"מ בישיבת מרכז הרב, במכתב לקלמנוביץ´: "אני בטוח שתקדם את מוסדות החינוך הערכי, התורני ואת בניינה של ירושלים השלימה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 06/10/13 16:26 ב בחשון התשעד

הרב חיים שטיינר תומך ברשימת "הבית היהודי" בירושלים

הרב חיים שטיינר, מרבני 'תקומה' ור"מ בישיבת מרכז הרב, שלח אמש מכתב תמיכה ליו"ר מפלגת הבית היהודי בירושלים דב קלמנוביץ. "שמחתי לשמוע שנבחרת בראש רשימת הבית היהודי בירושלים", כתב הרב שטיינר לקלמנוביץ. "התברכת ב"ה באהבת תורה ויראת שמיים וגם בכשרון ארגון רציני".

הרב שטיינר הזכיר במכתבו את ארגון ארוע "זוכרים" שמוביל קלמנוביץ למען נפגעי פעולות איבה ואת תרומתו לירושלים בהיותו יו"ר החברה לפיתוח הרובע היהודי בירושלים.

"יהי רצון שתזכה להגדיל תורה ולהאדירה במועצת עיר קדשינו ותפארתנו ואני בטוח שתקדם את מוסדות החינוך הערכי והתורני, ואת בניינה של ירושלים השלימה ותכין את התשתיות לבניית בית המקדש שייבנה במהרה וימינו".

במפלגת הבית היהודי בירושלים ציינו כי תמיכתו של הרב שטיינר מחממת את הלב והיא מצטרפת לתמיכה רחבה בקרב הציונות הדתית בירושלים. "הציבור הדתי לאומי בירושלים הבין שכדי לבצע את התוכניות שלנו בעירייה חייבים גב ממשלתי ואנו, יחד עם נפתלי בנט וחברי הבית היהודי בכנסת ובממשלה, נפעל בחמש השנים הקרובות יחד למען ירושלים".