הרב חיים נבון ניצל מידויי אבנים בכביש 443

בדרך לאירוע לציון שנתיים למגזין "מוצש", ספג רכבו של הרב נבון אבן גדולה שהושלכה לעברו. הוא ניצל ללא פגע. "אנשים שאני לא מכיר ניסו להרוג אותי", כתב בעמוד הפייסבוק שלו

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 17/03/13 09:29 ו בניסן התשעג

הרב חיים נבון ניצל מידויי אבנים בכביש 443
עצמי, צילום: עצמי

הרב חיים נבון, רבה של קהילת השמשוני במודיעין, ניצל מאירוע ידויי אבנים בכביש 443, בדרך לאירוע של מגזין ”מוצש“ מבית ”מקור ראשון“ שהתקיים אמש (מוצאי שבת) בירושלים.

הבוקר סיפר הרב נבון על האירוע בעמוד הפייסבוק שלו: ”בדרך לאירוע בירושלים, אני שומע קול חבטה חזק. החלון מתנפץ, חטפתי אבן. בחסדי ה‘ ’הפח נשבר ואנחנו נמלטנו“. חוקר המשטרה האדיב אמר: אתה לא הראשון היום. והוסיף: חתיכת אבן גדולה חטפת. שמונה בערב, ציר תנועה מרכזי, בדרך לבירתנו. אנשים שאני לא מכיר ניסו להרוג אותי“.

(צילום: עמוד הפייסבוק של הרב נבון)

בתוך כך, אדל ביטון, הפעוטה בת השנתיים שנפצעה אנושות בפיגוע ידויי אבנים ביום חמישי האחרון, סמוך לאריאל, עדיין מאושפזת ונאבק על חייה. אמה, אדווה, השתחררה מאשפוז והיא שוהה סמוך למיטתה. האחיות אביגיל ונעמה, שנפצעו אף הן בפיגוע, מאושפזות להשגחה והן צפויות להשתחרר היום לביתן.

בתקופה האחרונה מצביע שירות הביטחון הכללי על עלייה במספר האירועים האלימים ביהודה ושומרון עם עלייה של 70% במספר הפיגועים, בעיקר ידויי אבנים ובקבוקי תבערה, ביחס לחודש הקודם.