הרב חיים נבון: הרב פירון נרמס בידי האינקוויזיציה הליברלית

הרב חיים נבון תוקף בחריפות את שר החינוך לשעבר הרב שי פירון לאחר שהאחרון הודיע שהוא תומך בנישואין חד מיניים. "עצוב לראות איך איש טוב וערכי נכנע ונרמס כליל בידי האינקוויזיציה הליברלית הקדושה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 08/02/15 10:26 יט בשבט התשעה

הרב חיים נבון: הרב פירון נרמס בידי האינקוויזיציה הליברלית
הרב חיים נבון. צילום: מירי צחי, צילום: הרב חיים נבון. צילום: מירי צחי

תקיפה חזיתית מצד הרב חיים נבון על התבטאויותיו של שר החינוך לשעבר הרב שי פירון בעד נישואין חד מיניים בעיתון מקור ראשון בסוף השבוע האחרון, אז אמר בתשובה לשאלה האם הוא תומך בנישואין חד מיניים "אם את שואלת אותי אם לשני אנשים במדינת ישראל יש זכות להקים זוגיות לפי הגדרתם, התשובה היא כן. מי את ואני שנגדיר אותם? אם את שואלת אם הם יכולים להינשא ברבנות, ודאי שלא. אני מסביר גם לקהילה הגאה שההכלה היא לתת לכל אדם את האפשרות לחיות את חייו באופן מלא. אבל אני אדם דתי אורתודוקסי, אני מחויב להלכה, ולא אחתן אותם. וזה לא שאני מכיר מישהו מהקהילה הלהט"בית שיבקש ממני להשיא אותו".

בפוסט שפרסם היום בבוקר (א') הרב חיים נבון בדף הפייסבוק הוא תוקף בחריפות את הרב פירון, ומזכיר לו שאמר בעבר כי אין דבר כזה משפחה חד מינית.

"לפני חצי שנה, הרב שי פירון אמר ל״בשבע״ שאין דבר כזה משפחה חד-מינית. אפילו המושג ״ברית הזוגיות״ נשמע לו מוגזם בהקשר הזה. השבוע הוא התראיין ל״מקור ראשון״ והודיע על תמיכתו בנישואים חד-מיניים", כתב הרב נבון.

"הרב פירון הוא איש טוב וערכי. הוא עשה לדעתי דברים לא טובים במשרד החינוך, אך זאת לא משום שהוא איש רע, אלא להפך: משום שהאמין בתמימות, בכל לבו, במדיניות חינוכית קטסטרופלית, שמזלזלת בידע ובחכמה ומאמינה רק במימוש עצמי אמורפי".

"עצוב לראות איך איש טוב וערכי, שהצליח לעמוד עשרות שנים בפני מתקפות מהצד החרד״לי, נכנע ונרמס כליל בתוך כמה חודשים בידי האינקוויזיציה הליברלית הקדושה”, תוקף הרב נבון. "הרב פירון הציג בעבר עמדה שקולה: יש להומואים זכות לחיות איך שהם רוצים, אין להם זכות להכריח אותנו לקרוא להם משפחה. חבל שנכנע ונסוג מהעמדה הזו"

"בדבריו השבוע הותיר פירון שריד אחד של כבוד עצמי בסוגיה הזו. הוא אמר שכמובן איש אינו מצפה ממנו לערוך בעצמו נישואים לשני גברים. באמת? בכמה מדינות בארה״ב כבר מאיימים במאסר על כמרים שמסרבים לערוך חתונות כאלו. אם תמשיך להיכנע לטרור הנאור, הרב פירון, אתה עלול להגיע גם לשם”, סיכם הרב נבון את עמדתו נגד הרב פירון..