הרב זאב קרוב למוטי יוגב: בלעם. חותר תחת המפלגה

במסגרת ישיבת וועדת החוקה של הבית היהודי הביע חבר הכנסת מוטי יוגב את הסתייגותו ממספר סעיפים. והותקף בחריפות בידי הרב זאב קרוב. "בלעם בן בעור. חותר תחת המפלגה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 14/07/14 16:21 טז בתמוז התשעד

הרב זאב קרוב למוטי יוגב: בלעם. חותר תחת המפלגה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בימים אלו מקבלים חברי וועדת החוקה של הבית היהודי הסתייגויות לקראת אישור החוקה במפלגה. במסגרת ישיבות וועדת החוקה הגיע ביום חמישי האחרון חבר הכנסת מוטי יוגב להביע את דעתו על החוקה והותקף בחריפות בידי חבר הוועדה הרב זאב קרוב.

בתחילה דחקו בו חברי הוועדה לסיים, וטענו כי אין זה מקומו להביע הסתייגויות. לאחר שהביע מחאה על הדברים וטען כי כחבר כנסת של המפלגה זוהי זכותו המלאה לעשות כן, התפרץ לעברו הרב קרוב לעברו וכינו אותו בשמות גנאי, בין היתר 'בלעם בן בעור' כאחד שמגיע לקלל.

חבר הוועדה האשים את יוגב כי הוא מוביל את הקמפיין שעלה בעיתוני סוף השבוע תחת הכותרת 'בנט גונב את המפלגה' וטענו כי הוא חותר תחת הבית היהודי. יוגב ניסה להכחיש את הדברים אך ללא תועלת.

כזכור, לפני כשבועיים שלח יוגב מכתב לחברי מרכז הבית היהודי בו טען כי אין מקום בחוקת הבית היהודי לשליטה 'אנטי דמוקרטית' כהגדרתו של יו"ר המפלגה. כפי הנראה, על רקע דברים אלו ועל רקע הקמפיין, אותו מובילים חברי מרכז המפלגה אשר לא אוהבים את השליטה המוגזמת של יו"ר המפלגה לדבריהם, האשימו אותו חברי וועדת החוקה בדברים.

על פי מקורות בבית היהודי עד עתה התקבלו אלפי הסתייגויות, ונעשו כ-60-70 שינויים בחוקה. ביום חמישי הקרוב הייתה אמורה וועדת החוקה לאשר את החוקה החדשה של המפלגה, אך כפי הנראה הדבר לא יעשה בסופו של דבר על רקע המצב הביטחוני.

מהבית היהודי נמסר כי הם לא מעוניינים להגיב על הדברים

חבר הכנסת מוטי יוגב ביקש גם הוא שלא להגיב על הדברים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן