הרב וולפא: ההוריקן "איירין" – עונש לארה"ב על תמיכתה בפלסטינים

יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו" טוען כי ההוריקן האימתני הפוגע בארצות הברית הינו "עונש משמיים על תמיכתה בהקמת מדינה פלסטינית" ועל הלחץ שהפעילה על ישראל ליישום תוכנית ההתנתקות

חדשות כיפה אורי פולק 28/08/11 16:21 כח באב התשעא

הרב וולפא: ההוריקן "איירין" – עונש לארה"ב על תמיכתה בפלסטינים
denise carbonell-cc-by, צילום: denise carbonell-cc-by

בארה"ב כבר מונים כ-11 הרוגים בסופת ההוריקן "איירין" - ובישראל יש מי שכבר יודע את סיבת האסון: יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו", הרב שלום דב וולפא, טוען היום כי סופת ההוריקן היא עונש לארצות הברית בשל הלחץ שהיא מפעילה על ישראל להקמת מדינה פלסטינית בחודש ספטמבר.

לטענתו של הרב וולפא, מדובר בסיוע אלוקי כדי לסכל את המזימה האמריקאית-פלסטינית, השואפת להקים לצידה של ישראל "מדינת טרור שתחסל למעשה את המדינה היהודית בארץ ישראל". הרב וולפא מזכיר כי כבר בערב ההתנתקות, פרסמו רבני המטה להצלת העם והארץ מכתב על פני עמוד שלם בעיתון 'ניו יורק טיימס', בו הוזהרה ארה"ב כי ההתנתקות "תביא להקמת מדינת אל קאעידה ובמקביל יבואו מהשמיים סכנות על ארצות הברית".

גם תנועת "נאמני ארץ" בראשות פרופסור הלל ויס, יצאה לאחרונה בסדרת אזהרות לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, בטענה כי "יוזמתו ולחציו בסגנון "שתי מדינות לשני עמים", יביאו אסונות לארה"ב".

"מידה כנגד מידה, שש שנים אחרי ההתנתקות שגירשה עשרת אלפים יהודים מביתם בגוש קטיף, בסיוע ארצות הברית, כעת נמצאים מיליוני אמריקאים במצב דומה", אומר הרב וולפא. לטענתו מדובר ב"אות שני משמיים", לאחר ההוריקן "קתרינה" שהכה בארה"ב אך מספר שבועות לאחר יישום תוכנית ההתנתקות.