הרב הראשי יצחק יוסף: "העולים להר הבית מכשילים את הרבים"

הראשון לציון הרב יצחק יוסף בשיעורו השבועי בבית הכנסת היזדים סיפר על דיון שהיה במועצת הרבנות הרשית לגבי נוסח השלט בכניסה להר הבית ואמר "העולים להר הבית עוברים על ספק איסור כרת ומכשילים את הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/17 11:38 כג בשבט התשעז

הרב הראשי יצחק יוסף: "העולים להר הבית מכשילים את הרבים"
דוברות הרב לאו, צילום: דוברות הרב לאו

בשיעורו השבועי של מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף ביזדים, דיבר הרב יוסף בעניין האיסור העלייה להר הבית וסיפר על דיון שהתקיים במועצת הרבנות הראשית בעניין העליה להר הבית "הייתה דרישה של אחד הרבנים לשנות את הכיתוב על השלט המוצב מטעם הרבנות הראשית בכניסה לעלייה להר הבית המציין כי חל איסור לעלות להר הבית ולציין בשלט כי ישנם רבנים המתירים לעלות להר.

[embed]

]

הדיון שהתקיים לפני שנה וחצי התקיים בעקבות פנייתם של הרבנים שמואל אליהו, הרב נחום רבינוביץ' והרב דב ליאור שפנו למועצת הרבנות הראשית בדרישה לשנות את הכיתוב על השלט.

"ביקשתי מעמיתי נשיא מועצת הרבנות הרב דוד לאו", סיפר הרב יוסף "לקיים ההצבעה בנושא בעקבות הבקשה וחוץ משני רבנים כל הרבנים חברי מועצת הרבנות התנגדו לבקשה לשינוי הכיתוב בשלט".

את השיעור המקדים לרב יצחק יוסף מסר הרב יוסף אפרתי ובדבריו תקף את העולים להר הבית ואת המעודדים לכך ובירך את הראשון לציון על מלחמתו חסרת הפשרות בעניין. וסיפר כי שמע ממורו ורבו הגרי"ש אלישיב כי הכניסה להר הבית הינה איסור כרת.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן