הרב הצבאי רקד בחתונה עם הרב שפירא ועורר מחלוקת

הרב פרץ והרב שפירא, מחבר תורת המלך, תועדו כשהם רוקדים יחד בחתונה. חברי כנסת זעמו על כך שהרב הצבאי רקד עם פעיל ימין.

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 15/02/16 20:28 ו באדר א'

הרב הצבאי רקד בחתונה עם הרב שפירא ועורר מחלוקת
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הרב הצבאי הראשי, הרב פרץ, תועד כשהוא רוקד בחתונה יחד עם הרב איציק שפירא, מחבר הספר 'תורת המלך' ועורר את זעמם של חברי הכנסת בסיעת המחנה הציוני. תיעוד מן החתונה שהתקיימה בשבוע שעבר, פורסם בחדשות 2.

ח"כ עמר בר לב, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו הערב (ב') כי הוא שלח מכתב לרמטכ"ל בנוגע לפרסום התיעוד מהחתונה. במכתב אמר בר לב כי יש לנקוט בהליכים נגד הרב הצבאי הראשי "בסרטון נראים פרץ ושפירא כאשר תא"ל פרץ מעביר לשפירא את הכומתה הצה"לית אותה הוא חובש. מעשה הענקת הכומתה, במובן הסימלי, הוא חמור ביותר".

לדבריו, מדובר בחתירה תחת שלטון החוק "תא"ל פרץ מעניק בכך גושפנקא ותמיכה סמלית בשם צה"ל לאדם שחתר תחת שלטון החוק וודאי לא יכול להיות מזוהה עם ערכי צה"ל. על אף שמחבר הספר לא הועמד לדין פלילי הרי קיים קונצנזוס ערכי וחברתי שלספר כמו תורת המלך אין מקום בארון הספרים הישראלי והיהודי. לאור הנ"ל אני מבקש ממך לנקוט בהליכים אותם תראה לנכון כנגד הרב הראשי לצה"ל."

שמעון ריקלין, פעיל הבית היהודי, אמר הערב כי מדובר בסך הכל בחתונה: "שלום לחברים הזועמים במחנ"צ. אולי שכחתם אבל בחתונה יהודית כולם רוקדים עם כולם ולא בודקים את הציציות של אף אחד. תנוחו".