הרב הצבאי הראשי ייפגש עם פולארד

פרסום ראשון: במסגרת ביקורו בארה"ב ייפגש תא"ל הרב רפי פרץ עם המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד. מדובר באישיות הצבאית הבכירה ביותר המבקרת את פולארד במהלך מאסרו

חדשות כיפה אורי פולק 16/11/11 12:03 יט בחשון התשעב

הרב הצבאי הראשי ייפגש עם פולארד

הרב הצבאי הראשי, תא"ל הרב רפי פרץ, צפוי להיפגש השבוע עם המרגל הישראלי הכלוא בארה"ב, ג'ונתן פולארד, זאת במסגרת ביקור מדיני שעורך הרבצ"ר - כך נודע לכיפה מפי גורמים בקהילה היהודית בארה"ב.

הרבצ"ר הינו למעשה האישיות הצבאית הבכירה ביותר המבקרת את פולארד, הכלוא בארה"ב מזה למעלה מ-26 שנה. ביקורו עם פולארד הוא חלק ממסע אליו יצא תא"ל הרב פרץ השבוע, במהלכו הוא ייפגש עם ראשי הקהילות היהודיות בארה"ב ואף יידון עמם לחיזוק ושיפור מוטיבציית הצעירים היהודיים באמריקה לשירות בצה"ל כחיילים בודדים.

בדובר צה"ל אישרו כי הרבצ"ר אכן מבקר בארה"ב, אך הכחישו את הפגישה בין הרבצ"ר לבין פולארד.

בתוך כך, כ-18 סנאטורים אמריקאיים לשעבר קראו בחודש שעבר לנשיא ארה"ב, ברק אובמה, לשחרר את המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד. "איננו מצדיקים את מעשה הריגול או מפחיתים במשהו מחומרת מעשיו של פולארד", כתבו חברי הקונגרס, שציינו כי "אולם ברור לחלוטין שהעונש חסר פרופורציה באופן חמור וכי מדובר בעוול משווע".

הסנאטורים ציינו כי פולארד ומדינת ישראל שבו והביעו חרטה עמוקה על הפרשה וקבעו כי פולארד הוא "אסיר למופת". "קציבת עונשו של פולארד תהווה שימוש ראוי בכוח החנינה שלך וכן ביטוי של חמלה בסיסית ושל צדק אמריקני", כתבו הסנאטורים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן