הרב דרורי: אם בנט יחליט בלי להתייעץ ברבנים - זה הסוף שלו

ראש הישיבה בקריית שמונה הזהיר את יו"ר "הבית היהודי" מלקבל החלטות על דעתו ומבלי להתייעץ עם רבני המפלגה: "אם יחליט שלא בשיקול דעת תורני, זה יהיה סוף דרכו הפוליטית"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 04/02/13 16:38 כד בשבט התשעג

הרב דרורי: אם בנט יחליט בלי להתייעץ ברבנים - זה הסוף שלו
ישיבת קרית שמונה, צילום: ישיבת קרית שמונה

הרב צפניה דרורי, רב העיר וראש הישיבה בקריית שמונה, התייחס היום (ב‘) למו“מ הקואליציוני של ”הבית היהודי“ והזהיר את יו“ר המפלגה, נפתלי בנט, מלקבל החלטות על דעת עצמו מבלי להתייעץ עם רבני המפלגה.

"הם יודעים יפה מאוד שאנחנו חייבים לתת להם את הגיבוי ובלי הגיבוי שלהם לא תהיה פוליטיקה. לכן הם יהיו מוכרחים לשמוע, בשום אופן אי אפשר שמישהו מהם יעשה הסכמים. הוא יודע שבנושא הזה זה חייב להיות מותאם עם האנשים שעוסקים כל הזמן בחינוך", אמר הרב דרורי בראיון ל“גלי ישראל“.

ראש הישיבה בקריית שמונה ציין כי "אם הוא (בנט - א.פ) רוצה להמשיך לחיות פוליטית. אם בנושאים האלה הוא יחליט לבד שלא בשיקול דעת תורני זה יהיה סוף דרכו הפוליטית“.

מוקדם יותר היום תקפו בכירי ש“ס את ”הבית היהודי“ וטענו כי בנט ”רוצה להכשיר את השרץ ולשבת עם מפלגת יש עתיד בממשלה. בנט מחפש להכשיר נישואים אזרחיים ולהסכים לגיוס בני הישיבות ולאפשר תחבורה ציבורית בשבת ולפתוח את הסטטוס קוו שהיה קיים שבעים שנה במדינת ישראל".