הרב דרוקמן קיבל את פרס ישראל למפעל חיים

הפרס הוענק לרב חיים דרוקמן על פעילותו בתחומי חינוך הנוער הציוני-דתי, הקמת ישיבות ההסדר והפנימיות הצבאיות לפיקוד. "במשך כל השנים הוא פעל ופועל לקירוב בין חלקי העם"

חדשות כיפה אורי פולק 26/04/12 22:36 ד באייר התשעב

הרב דרוקמן קיבל את פרס ישראל למפעל חיים
מוקי שוורץ,יחצ, צילום: מוקי שוורץ,יחצ

הרב חיים דרוקמן קיבל הערב (ה') את פרס ישראל למפעל חיים, בטקס המסורתי שהתקיים בבנייני האומה בירושלים, במעמד נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך גדעון סער, יו"ר הכנסת וראש עיריית ירושלים.

הועדה החליטה להעניק את הפרס לרב חיים דרוקמן על פעילותו רבת החשיבות בתחומי חינוך הנוער הדתי-ציוני במדינת ישראל, הקמת ישיבות ההסדר והפנימיות הצבאיות לפיקוד ועמידתו בראש מרכז ישיבות "בני עקיבא". "במשך כל השנים פעל ופועל הרב דרוקמן לקירוב בין חלקי העם, מתוך אהבת ישראל אמיתית ובעצם, בכל מסגרות העשייה הרבות המגוונות שלו, דחף הרב תמיד את תלמידיו לשילוב של תורה ארצישראלית שמביאה לידי מעשה בחיי היום-יום ובהתערות בחברה הישראלית על כל חלקיה", נטען בנימוקי הפרס.

(צילום: מוקי שוורץ,יחצ)

ראשי הישיבות האולפנות במרכז "בני עקיבא" שגרו לרב דרוקמן מכתב ברכה על זכייתו בפרס וחיזקו את ידיו על העשייה הענפה. אלחנן גלט, מנכ"ל מרכז "בני עקיבא", אמר הערב כי "בעבודה יומיומית, הרב דרוקמן בונה עוד נדבך ועוד נדבך בביצור מדינת ישראל - ראשית צמיחת גאולתנו, הן בבניינה הרוחני בהרבצת תורה לתלמידים והתלמידות והן בבניין הגשמי ובהגנה על מולדת האומה, בהכוונת רבבות התלמידים להשתלב בעשייה ובנתינה למען המדינה בצבא ובהתיישבות ובכל מרקם החיים הציוני".