הרב דרוקמן מכחיש: לא יצא מהמייל שלי מייל איום נגד הרב סתיו

הרב חיים דרוקמן מתייחס לחשיפת כיפה ומכחיש כי נשלח מייל לרב סתיו מכתובת הדוא"ל שלו. עוד הוא טוען כי "אם הרב סתיו לא היה מועמד - הרב אריאל היה נבחר"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 28/05/13 11:58 יט בסיון התשעג

הרב דרוקמן מכחיש: לא יצא מהמייל שלי מייל איום נגד הרב סתיו
יחצ, צילום: יחצ

נשלח או לא נשלח? בראיון לרדיו ”גלי ישראל“ היום (ג‘) מתייחס הרב חיים דרוקמן לחשיפת כיפה בדבר דוא“ל האיום שנשלח ממחשבו ומכתובת הדוא“ל של הרב דרוקמן - לידי הרב דוד סתיו - וטוען כי לא היו דברים מעולם. האזינו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/528201328237.mp3[/embed]

”מהמחשב שלי לא יצא שום מכתב איום לרב סתיו. שום כתובת, לא מהמחשב שלי. אתה מתכוון שיצא מהמחשב שלי לנפתלי בנט, אבל לא לרב סתיו“, אמר הרב דרוקמן.

חתימת המייל שנשלח מכתובת הדוא"ל של הרב דורקמן לרב סתיו

בהתייחס למרוץ לרבנות אמר הרב דרוקמן כי ”הוא כואב מאוד כי יש פגיעה קשה מאוד ברבנות הראשית לישראל, כי הרב אריאל הוא המתאים ביותר להיות רב ראשי“. הרב דרוקמן טען בראיון כי אם הרב סתיו היה מסיר את מועמדותו, היה נמצא רוב בוועדת השרים לענייני חקיקה שהיו מאפשרים את שינוי החוק שיאפשר לרב אריאל להתמודד לתפקיד. ”הוא תלמידו של הרב אריאל, הוא צריך להסיר את מועמדותו“, אמר.

עדכון, 14:20: מבדיקה נוספת עם הרב דרוקמן התברר כי הרב לא ידע שהמייל נשלח ממנו, בעת שהתראיין לרדיו "גלי ישראל". רק לאחר הראיון הוא גילה כי הדוא"ל כן נשלח על ידי אחרים, באמצעות הכתובת האישית שלו.