הרב דרוקמן לכיפה: אורי בלט כבר כחניך בבני עקיבא

הרב חיים דרוקמן מספיד את אורי אורבך ונזכר בפגישות שערך עימו עוד כחבר בתנועת הנוער בני עקיבא. "יחסר לא רק למשפחתו אלא גם לציבור הדתי לאומי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 16/02/15 13:50 כז בשבט התשעה

הרב דרוקמן לכיפה: אורי בלט כבר כחניך בבני עקיבא
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הרב חיים דרוקמן מספר בראיון ל'כיפה' על אורי אורבך כפי שהוא זוכר אותו, כחניך בבני עקיבא, כאדם רהוט, ובפגישה האחרונה אותה הוא פספס כשהיה אמור להגיע ליישוב מרכז שפירא.

"הוא היה אדם צעיר, בעל כישרון, מסור, בעל יכולת בתחומים שונים. הוא נלקח בגיל כל כך צעיר לישיבה של מעלה. הוא בוודאי חסר ויחסר, לא למשפחתו אלא לציבור הדתי לאומי ולעם ישראל. אדם עם פוטנציאל, עם יכולת ביצוע. אין לנו אלא לקבל את הדין. זכרו בוודאי ברוך ומבורך".

"אני זוכר אותו עוד מנעוריו כחבר בבני עקיבא. אחר כך במשך השנים בפתיחות המיוחדת שלו. ביכולתו להתמודד כציוני דתי עם אחרים שונים ממנו. הוא ידע איך להתהלך עם כולם ולהתמודד איתם. היו כשרונות מיוחדים", מספיד הרב דרוקמן. "פגשתי אותו לאחרונה, לפני שאושפז. הוא היה צריך להגיע לישוב שלנו לחנוכת מועדון לוותיקים ובאותו היום לא הרגיש טוב”.

"המשפחה שהוא הקים היא משפחה לתפארת. על זה אפשר לומר את דברי הגמרא שיעקב אבינו לא מת מכיוון שאם משפחתו בחיים אף הוא בחיים. המשפחה היא בוודאי ההמשך הטבעי שלו ונשמתו צרורה בצרור החיים", מסכם הרב דרוקמן.