הרב דרוקמן: יש שמחפשים את השלילה בבית היהודי בפינצטה

הרב חיים דרוקמן מגיב למתקפות נגד הבית היהודי ואומר ״אולי יש מי שחושב שאם יחזרו על שקר כמה פעמים הוא יהיה בסוף אמת״

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/03/15 16:36 יט באדר התשעה

הרב דרוקמן: יש שמחפשים את השלילה בבית היהודי בפינצטה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"יש כאלה שמחפשים את השלילה ב'בית היהודי', גם אם זה בפינצטה”, אומר הרב חיים דרוקמן בהודעה מטעמו לאחר התקפות נגד הבית היהודי בשבוע האחרון.

לדבריו, "יש לצערי גם כאלה שפחות מדברים על הערך של 'יחד' ומדברים יותר על שלילה של 'הבית היהודי'. מחפשים מתחת לפני האדמה חסרונות של 'הבית היהודי' ומאשימים אותו בדברים שאינם אמת כדי להכפישו. זו תופעה שכואבת לי מאוד".

הרב דרוקמן טוען כי יש להחזיק בתיקים הקיימים, וכן ממליץ לנסות ולקבל את תיק המשפטים ואת תיק החינוך, זאת למרות שהכל תלוי בגודל המפלגה. בנוגע לטענות לפיהן הבית היהודי לא הוכיחה את נאמנותה לציונות הדתית בכל הקשור לחוקי דת ומדינה אומר הרב דרוקמן, "קודם כל אני חושב שאין שום דבר בטענות האלו שהוא נכון. שום דבר לא נכון. טוענים הרבה - 'ברית הזוגיות', יש 'ברית הזוגיות' במדינת ישראל? לא! לא התקבל בשנתיים האחרונות אף חוק שהוא נגד התורה או רוח התורה. מופיע ואין חוק כזה בספר החוקים של מדינת ישראל. זה נעשה לבד? להפך. היו שפע של הצעות חוק שרצו לפגוע בתורה ואף חוק כזה לא התקבל".

הרב דרוקמן אף התייחס לפרסומים שיצאו כאילו עברו 55 חוקים נגד הדת ומצהיר ״אני רואה בכל מיני פרסומים ש'התקבלו חמישים וחמישה חוקים' כאלה ואחרים וזה מותיר רושם. אולי יש מי שחושב שאם יחזרו על שקר כמה פעמים הוא יהיה בסוף אמת, אבל אין שום אמת בכך!"

בסיכום הדברים אומר הרב דרוקמן על תנועת יחד כי "תנועת 'יחד' היא לא על מצע עקרוני! זה 'יחד' מקרי - פלוני התפלג ממפלגה אחת ואלמוני התפלג ממפלגה אחרת ונוצר כאן 'יחד'. זו בשורה של איחוד בין חרדים לציונות הדתית? זה מקרה! כל העסק הזה בדיעבד".