הרב דרוקמן יצא בשיחה סגורה נגד הקמפיין של בנט

בעוד כלפי חוץ הוא התבטא בצורה ממלכתית ותמך בבנט, בשיחה סגורה תקף הרב חיים דרוקמן את הקמפיין שלו, המערב בין היתר שירת נשים. "זה וודאי לא היה צריך להיראות ככה. חבל. זו טעות. פגיעה. שגיאה גדולה ומיותרת"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 10/02/15 09:52 כא בשבט התשעה

הרב דרוקמן יצא בשיחה סגורה נגד הקמפיין של בנט
פלאש 90, צילום: פלאש 90

כלפי חוץ יצא הרב חיים דרוקמן לטובת נפתלי בנט ובשיחה ל'כיפה' הוא הבהיר כי היא עדיין מפלגת הציונות הדתית, אך מתברר כי בשיחה סגורה שחלקים ממנה פורסמו היום באתר וואלה הוא יצא נגד המפלגה אשר הוא נחשב לאחד הרבנים המזוהים ביותר שלה.

בהתייחסו לנשים שהופיעו בקמפיין המפלגה בסרטון תחת השם 'הוא מה זה עושה' הוא אומר כי "זה ודאי לא היה צריך להיראות ככה. חבל. זו טעות, פגיעה. שגיאה גדולה ומיותרת לחלוטין". לדבריו, הוא לא ראה או שמע על הסרטון המדובר אך הבהיר "ודאי שבני תורה לא רואים את זה, ולא ראוי שיראו את זה".

הרב דרוקמן התייחס לדבריו של רונן שובל שטען כי הבית היהודי תומכת בברית הזוגיות, ואמר "זה לא אנחנו. להך. זה עלה לדיון והוחלט באופן חד משמעי נחרצות שאין לנו כל קשר לזה. זה חמור מאד, אבל מה אפשר לעשות? אגב שהוא במקום לא ריאלי בכלל ברשימה, עם כל התקוות שנעלה - וודאי לא במקום שהוא נמצא. זה קלקול גדול מה שהוא אמר, על אף שזה לא אמת".

מהבית היהודי לא נמסרה תגובה