הרב דרוקמן: הרב אלון ימשיך ללמד בישיבה שלי

הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת "אור עציון", יוצא להגנתו של הרב מוטי אלון שהורשע בעבירות מין וטוען: "יש לי אמון מלא ברב אלון, בית המשפט טעה"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 21/12/13 22:47 יח בטבת התשעד

הרב דרוקמן: הרב אלון ימשיך ללמד בישיבה שלי
יחצ, צילום: יחצ

הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת ”אור עציון“, התייחס בסוף השבוע האחרון לגזר דינו של הרב מוטי אלון, שהורשע במעשים מגונים בתלמידו לשעבר.

בראיון לרדיו ”גלי ישראל“ אמר הרב דרוקמן כי ”אני חושב שיש פה טעות גדולה, מדובר פה בשני אנשים - זה שהתלונן והרב אלון. מלבד שניהם אף אחד לא יודע מה היה באותו חדר. רק המתלונן נגד הרב. איש לא היה שם, לא ראה ולא הייתה שום עדות על כך. איך אפשר לקבוע שהאמת היא עם המתלונן ולא עם הרב? זה נשגב מבינתי. הרי איש לא היה שם בחדר“.

הרב דרוקמן טען כי ”אין שום חומר חקירה. אני ראיתי את העדויות במשטרה של המתלונן, ואין עדות. לא יכולה להיות עדות. כי מה שהמתלונן אומר, שהיה באותו חדר, איש לא יכול להעיד על כך. אז איך אפשר לקבוע את האמת באופן חד משמעי? על יסוד זה להאשים ולגזור עונש? על מה? כי מישהו התלונן? מי אומר שמה שהוא אמר זה נכון? אני לא מבין את זה, יש פה משהו שלא כשורה“.

עוד הוסיף ראש ישיבת ”אור עציון“ כי ”אנשים חושבים שאם מישהו מתלונן, אז בהכרח שהאמת היא איתו, ובטח שאם התקשורת איתו, ולדעתי השופטת טעתה. ציפיתי לזיכוי מוחלט במשפט, כי מדובר במשפט פלילי שבו מכריעים על יסוד של עד אחד. אז איך אפשר להכריע שהאמת איתו?“.

הרב דרוקמן סירב להתייחס בראיון לפורום ”תקנה“, אך באשר לשיעורים שהרב אלון מעביר בישיבתו של הרב דרוקמן, הוא אמר: ”אני מבקש שאף אחד לא יטיף לי מוסר“. עוד הוא הוסיף כי ”לפי החוק של יחימוביץ‘, אסור למישהו כזה ללמד קטינים, אבל הוא לא מלמד קטינים בכלל“.

”בית המשפט גם יכול לטעות“, הוסיף הרב דרוקמן, ”יש לי אמון מלא ברב אלון. הוא יחליט לבד אם לערער. אני שוחחתי איתו בימים האחרונים. השופטים מושפעים מהתקשורת".