הרב דרוקמן: החמ"ד מהווה מענה לכלל גווני הציבור בחברה הדתית

הרב חיים דרוקמן, ראש החמ"ד ומזכ"ל "בני עקיבא", נפגשו עם שר החינוך גדעון סער לתמיכה בפעילותו למען החינוך הדתי בישראל

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 12/07/12 17:23 כב בתמוז התשעב

הרב דרוקמן: החמ"ד מהווה מענה לכלל גווני הציבור בחברה הדתית
צבי יהודה פז, צילום: צבי יהודה פז

הרב חיים דרוקמן, מזכ"ל "בני עקיבא" דני הירשברג, הרב חיים גנץ וראש המנהל לחינוך דתי אברהם ליפשיץ, נפגשו היום (ה') עם שר החינוך גדעון סער, על מנת להודות לו על תמיכתו בחינוך הממלכתי דתי ובקידום ערכים יהודיים בבתי הספר, וכן לדון עימו בדרכים לסייע לחינוך הממלכתי דתי להמשיך ולתת מענה הולם לכלל הגוונים בציבור הדתי והמסורתי במדינת ישראל.

בפגישה, בה השתתפו גם נשיא מכללת "אורות ישראל" הרב נריה גוטל, הרב אברהם גיסר יו"ר מועצת החמ"ד ועו"ד צבי יהודה פז מרכז פורום החמ"ד, הביעו הרבנים תמיכה בפעילות המנהל לחינוך דתי. בדבריו התייחס הרב דרוקמן לעובדה כי "החמ"ד מהווה בית לכל גווני האוכלוסייה ומוביל בכל הפרמטרים החינוכיים והערכיים במדינת ישראל".

הרב אברהם גיסר, יו"ר מועצת החמ"ד הדגיש כי "החמ"ד מעניק כיום מענה גם לציבור התורני המקומי הפעיל בערים ובשכונות בפריפריה ומסייע להם בפתיחת בתי ספר חדשים כמו גם בפיתוח של בתי ספר קיימים".

בהתייחס לפולמוס התנ"ך ולביקורת שהשמיעו רבני "הקו" על תוכנית הלימודים החדשה בתנ"ך, ציינו המשתתפים בפני שר החינוך כי "החינוך התורני נמצא בליבת החמ"ד והיא חלק בלתי נפרד ממשנתו". שר החינוך אמר בתום הפגישה כי "החמ"ד נותן מענה חינוכי מצוין לכלל האוכלוסיות הדתיות והמסורתיות".