הרב בני לאו: הרב עובדיה כבר לא שייך לדרעי או לישי

היום, ג' מרחשוון, מציינים ברחבי הארץ את יום הזיכרון הראשון לרב עובדיה יוסף זצ"ל. הרב בני לאו מתייחס להוויה הפוליטית סביב הרב עובדיה ואומר "המותג הפוליטי הולך ומתפוגג כמו שראוי שיהיה"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/10/14 11:20 ג בחשון התשעה

הרב בני לאו: הרב עובדיה כבר לא שייך לדרעי או לישי
cc by Alloni, צילום: cc by Alloni

היום, ג' מרחשוון, מציינים ברחבי הארץ את יום פטירתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל. כזכור, לפני שנה נפטר הרב עובדיה, שהוגדר כגדול פוסקי הדור, ובלוויתו השתתפו לא פחות מ-800 אלף איש. הרב בני לאו מתייחס להוויה הפוליטית סביב דמותו של הרב עובדיה ואומר כי התופעה הזו הולכת ונעלמת. “המותג הפוליטי הולך ומתפוגג כמו שראוי שיהיה”.

לדבריו, "האיש היה ספר תורה מילדותו ועד פטירתו. הספר היה עטוף במעיל פוליטי ששימש עבורו כפלטפורמה להשפעה על מערכת החינוך שהייתה בבת עינו. המעיל הזה הוחזק בידי אנשים שעשו בו כרצונם, בציניות ובמניפולציה. כעת נשאר בידי האנשים האלה רק בגד אך הרוח של האיש נשארה משוחררת וכל הרוצה בא ונוטל”.

"הרב עובדיה של היום כבר אינו שייך לדרעי או לישי. מן הסתם עוד ישתמשו בו אנשים פוליטיים. דרעי וכחלון יחדיו. אך את תורתו ילמדו בבתי מדרשות ובהיכלי תורה במשוחרר לגמרי מכל הקליפה החיצונית הזו", אומר הרב לאו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן