הרב בן דהן על מפוני גוש קטיף: "ממשיכים לפעול בעוצמה"

במלאת שמונה שנים להתנתקות, הגיע סגן השר בן דהן למרכז קטיף בניצן ועסק בין היתר גם במצבם של מבני הדת במקום, במינוי רבנים ליישובי גוש קטיף ובמצבם של המתיישבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/13 16:26 יח באב התשעג

הרב בן דהן על מפוני גוש קטיף: "ממשיכים לפעול בעוצמה"
מרכז קטיף, צילום: מרכז קטיף

סגן שר הדתות, הרב אלי בן דהן, ביקר היום (ה') במרכז קטיף, להנצחת מורשת גוש קטיף וצפון השומרון אשר בניצן. במהלך ביקורו סייר בן דהן במרכז, צפה במיצגים השונים ושמע את סיפור ההנצחה של גוש קטיף מפי מדריכי המרכז.

בן דהן התרשם מהעשייה החינוכית של מרכז קטיף ומהחומרים הרבים שהמרכז מוציא עבור פעילויות עם ילדים ונוער. כאות הוקרה, העניק מנכ"ל מרכז קטיף, מוכי בטר, לבן דהן מזכרת מביקורו - את הספר "תורת קטיף", המאגד את דברי רבני גוש קטיף לקהילותיהם במשך 35 שנה.

עם סיום ביקורו במרכז סייר בן דהן יחד עם אליעזר אוירבך, יו"ר ועד מתיישבי גוש קטיף ונציגי היישובים, ואבי בורנשטיין, יו"ר באר גנים, ביישובים ניצן ובאר גנים. במהלך הסיור הם שוחחו על מצב על הקהילות השונות, מצבם של מבני הדת במקום, סטאטוס של מינוי רבנים ליישובי גוש קטיף ומצבם של המתיישבים.

”המרכז יפה והמיצגים מרגשים מאוד. אני מקווה שנוכל לסייע לפתור את המצב המביש שיצרו ממשלות ישראל האחרונות, כאשר לא סייעו למשפחות בצורה טובה. המלאכה אינה פשוטה ומוערמים קשיים, אך אנו ממשיכים לפעול בעוצמה“, אמר בן דהן.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן