הרב בן דהן מבהיר: הרב שטרן - מועמד הציונות הדתית לרבנות ירושלים

סגן השר לשירותי דת מבהיר כי הוא עומד מאחורי מועמדותו של הרב אריה שטרן לתפקיד הרב הראשי לירושלים. הוא קרא לראש העיר ניר ברקת להאיץ מחדש את הליך בחירת רב לבירה

חדשות כיפה יונתן אוריך ונטעאל בנדל, כיפה 03/12/13 14:37 ל בכסלו התשעד

הרב בן דהן מבהיר: הרב שטרן - מועמד הציונות הדתית לרבנות ירושלים
cc-by-Natisabu, צילום: cc-by-Natisabu

הרב אלי בן דהן, סגן השר לשירותי דת, מבהיר היום (ג‘) כי הוא עומד מאחורי מועמדותו של הרב אריה שטרן לתפקיד הרב הראשי לירושלים.

בתגובה רשמית שנמסרה היום לכיפה, הבהיר הרב בן דהן כי הוא עומד מאחורי מועמדותו של הרב אריה שטרן, שנבחר כמועמד הציונות הדתית. בלשכתו של בן דהן ציינו היום כי עם בחירתו של ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, פנה אליו הרב בן דהן וביקש לזרז את ההליכים לבחירת רב העיר ירושלים.

הרב שטרן נבחר כבר בשנת 2009 בכנס בו השתתפו 60 מרבני הציונות הדתית מירושלים בראשותם של הרב אהרון ליכטנשטיין ראש ישיבת הר עציון, הרב יעקב אריאל רבה הראשי של רמת גן והרב חיים דרוקמן ראש ישיבת אור עציון.

הרב שטרן (69) הוא רב קהילת 'הר חורב' בקטמון ובשליחות הרב צבי יהודה קוק הקים את מכון "הלכה ברורה ובירור הלכה" ואף היה ממקימי בית הספר לקולנוע 'מעלה'. את דרכו החל בישיבת היישוב החדש החרדית בתל אביב ומשם עבר לישיבת מרכז הרב והתגלה כלמדן בקנה מידה אדיר. מצד אחד הוא איש מרכז הרב אך מן הצד השני מלמד בישיבת פתח תקווה המתונה. הרב שטרן רשם לעצמו קריירת רבנות כר"מ בישיבת ההסדר אש התורה, רחובות, קריית שמונה, מרכז הרב, אור עציון, מרכז הרב וישיבת הכותל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן