הרב בזק: חשוב לתמוך בברקת לראשות העיר ירושלים

הרב אמנון בזק הודיע על תמיכה במועמדותו של ניר ברקת לכהונה שנייה כראש עיריית ירושלים: "את תרומתו לפיתוח העיר ניתן לחוש בכל מקום"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 18/08/13 09:03 יב באלול התשעג

הרב בזק: חשוב לתמוך בברקת לראשות העיר ירושלים
אלי נאמן, צילום: אלי נאמן

הרב אמנון בזק מישיבת ”הר עציון“ הודיע על תמיכה במועמדותו של ניר ברקת לכהונה שנייה כראש העיר ירושלים. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב כי ”גם אם לא היה מדובר בירושלים, ניר ברקת היה ראוי לתמיכה מלאה בבחירות לראשות העיר“.

הרב בזק הסביר כי ”את תרומתו של ברקת לפיתוחה של העיר ניתן לחוש בכל מקום, כמו גם את עשייתו המקצועית והיעילה בתחומים כה רבים. אין באמת סיבה לחשוב שבעת הזאת מישהו יעשה את העבודה טוב יותר, אך כשמדובר בירושלים, התמיכה בברקת חשובה במיוחד“.

לדברי הרב בזק, ”לאורך כל הדורות שמרה ירושלים על היותה מחוברת לכל ישראל, ללא זיקה מגזרית ייחודית. דוד המלך בחר בה כעיר בירתו בראש ובראשונה בשל העובדה שלשני השבטים המרכזיים בישראל אז, יהודה ובנימין, הייתה זיקה זהה לעיר. חז"ל קבעו ש"ירושלים לא נתחלקה לשבטים". גם בימינו, אין דבר רע יותר לירושלים מאשר זיהויה כעיר השייכת למגזר אחד“.

”כחילוני, יכול ברקת להמשיך ולקרב אל העיר גם ציבור שבשנים האחרונות חש פחות קשר אליה, וכאדם שטובת העיר לנגד עיניו ושמועמדותו אינה נתמכת על ידי אג'נדה מגזרית כלשהי, הוא יוסיף לחבר את ירושלים לכלל מרכיבי החברה בישראל“, סיכם הרב בזק.