הרב בוארון: אקים צוות "100 ימים" אם אבחר לרבנות הראשית

הרב ציון בוארון הודיע על כוונתו להקים פורום שיפעל לחיבור בלתי אמצעי לציבור הישראלי ולהגדיר את סדרי העדיפות של מוסד הרבנות על מנת שזו תאחד בין כלל חלקי העם, נשים וגברים, חילונים וחרדים כאחד

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 07/07/13 17:06 כט בתמוז התשעג

הרב בוארון: אקים צוות "100 ימים" אם אבחר לרבנות הראשית
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הרב ציון בוארון הודיע היום (א‘) על כוונתו להקים את ”פורום הראשון לציון“, שבין חבריו צפויים להיות רבנים, דיינים, נציגי המגזרים השונים בעם ונציגות ארגוני הנשים. מטרת הפורום, שיוקם אם הרב בוארון ייבחר לתפקיד, הינה ליצור חיבור בלתי אמצעי לרחשי ליבו של הציבור הישראלי וזאת, על מנת לקבוע בתחילת הקדנציה את סדרי העדיפות של מוסד הרבנות על מנת שזו תאחד בין כלל חלקי העם, נשים וגברים, חילונים וחרדים כאחד.

בימים אלו נבנית רשימת שמות האישים החברים בפורום, ביניהם רבנים ודיינים מוכרים, ונציגות ארגוני הנשים. מקורביו של הגאון רבי ציון בוארון מוסיפים כי "השעה מחייבת את כולנו לגלות אחריות ולהגיע לאחדות בעם. הפורום יהווה מסגרת אובייקטיבית מייעצת לרב במידה וייבחר וחבריו יתפקדו כצוות 100 ימים עם כניסתו לתפקיד. לאחר מכן יתכנסו חברי הפורום לעיתים מוזמנות ועל פי הצורך".

ממטה הבחירות של הרב בוארון נמסר בתגובה כי ”כדי למנוע לזות שפתיים אנו מבהירים כי לא תתבצע כל פנייה לחברי הגוף הבוחר להימנות על חברי הפורום וזאת לאור קריאת הגאון רבי ציון בוארון לאפשר תהליך שיתקיים בדרכי נועם על פי דרכה של תורה".