הרב אריה שטרן והרב שלמה עמאר: נוסיף קדושה ואחדות לירושלים

הרב אריה שטרן והרב שלמה עמאר הודו לפעילים על התמיכה והבטיחו: "נפעל להוסיף קדושה ואחדות לירושלים. נישא את העול הגדול באהבה ונפעל למלא את הציפיות הגדולות שמצופות ממנו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 21/10/14 21:33 כז בתשרי התשעה

הרב אריה שטרן והרב שלמה עמאר: נוסיף קדושה ואחדות לירושלים
דוברות הרב שטרן, צילום: דוברות הרב שטרן

בתום מערכת הבחירות הסוערת הגיעו הרבנים הראשיים לירושלים, הרב שלמה עמאר והרב אריה שטרן, לאולם מליאת מועצת העיר והודו לפעילים הרבים, לעם ישראל ולקב"ה על הניצחון.

"השטתחתי היום על קברם של הרב קוק ובנו, הרב צבי יהודה, וקיבלתי על עצמי לקדם את דרכם המיוחדת", אמר הרב אריה שטרן. “אוביל מהלכים שיובילו לקירוב לבבות. נפעל להוסיף דברים שבקדושה. יש לנו תכנית רבות שעיקרם לא רק חיזוק הכשרות אלא להביא לקירוב לבבות".

הרב שטרן הוסיף והודה לחברי הבית היהודי שסייעו, רבנים, לעוזרים ולארגון רבני צהר 'שליווה לאורך כל הדרך'. בנוסף הודה "לאדם הגדול שבזכותו הגענו לכאן היום - למורנו ורבנו הרב חיים דרוקמן. וכן לרב ליאור, לרב דרורי וכמובן לאישתי רעייתי שסייעה ומסייעת".

הרב שלמה עמאר נאם אף הוא ואמר "היום הזה הוא יום גדול. אנו ממשיכים את דרכם של קדושי ירושלים. בעזרת השם נישא את העול הזה באהבה, נביא תועלת ובתקווה נמלא את היעוד והציפיות הגדולות שמצופות ממנו. אנו ממשיכים את דרכו של הרב משאש והרב עובדיה יוסף זצ"ל". גם הרב עמאר הודה לפעילים השונים וכן לרב חיים דרוקמן.