הרב אריה שטרן במכתב ליום ירושלים: "להימנע מפעילות אלימה"

במקביל לדיון בבג"ץ על מעבר הריקודגלים ברובע המוסלמי מפרסם הרב הראשי של ירושלים "קול קורא" ומבקש: "להתרכז בשמחה עצמה ולהמנע מפעילות אלימה מכל סוג שהוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/16 10:17 כח באייר התשעו

הרב אריה שטרן במכתב ליום ירושלים: "להימנע מפעילות אלימה"
תומר רייכמן, צילום: תומר רייכמן

הרב הראשי של ירושלים, אריה שטרן, מפרסם ביום ירושלים "קול קורא" לחוגגים. בפתח מכתבו כותב הרב שטרן: "לקראת יום ירושלים הבא עלינו לטובה הננו קוראים בזה לכל תושבי העיר וגם לכל הציבור אשר בארץ לבוא ולהשתתף בתפילות ובכל האירועים החגיגיים הנערכים כדי להודות לה' על כל הטובה אשר זכינו ל, ולהראות לכל העולם כי אכן ירושלים יקרה לנו כבבת עיננו. מסביבה כולנו מתאדים ככתוב בפסוק: 'ירושלים הבנויה כעיר שחוברה לה יחדיו" וכדברי חז"ל 'על ירושלים שהכל חברים אצלה' ".

הרב שטרן הדגיש לחוגגים כי "יחד עם זאת אנו קוראים לכל המשתתפים להתרכז בשמחה עצמה ולהמנע מפעילות אלימה מכל סוג שהוא וכשיש צורך זכרו כי כוחות הביטחון נמצאים בכוננות כדי לטפל בכל מי שרוצה לחבל בסדר הטוב בכל עת ובכל מקום".

הרב שטרן חותם את מכתבו בתפילה כי "יהי רצון שנזכה לקיים את שמחת היום מתוך התעלות רוחנית שיש בה כדי להיות קומה נוספת בהליך של שיבת העם לארצו".

(צילום: יחצ)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן