הרב אריאל תוקף: הרבנים שישתתפו עם רפורמים גורמים נזק ל"צהר"

נשיא "צהר", הרב יעקב אריאל, מבקר בחריפות את השתתפותם של רבנים יחד עם גורמים רפורמים בכנס "במעגלי צדק": "שימצאו דרך לתקן את המעוות ולא להגיע"

חדשות כיפה אורי פולק 14/07/11 14:34 יב בתמוז התשעא

הרב אריאל תוקף: הרבנים שישתתפו עם רפורמים גורמים נזק ל"צהר"
יחצ, צילום: יחצ

"הרבנים שישתתפו עם רפורמים בכנס של "מעגלי צדק" גורמים נזק לצהר, לכלל הרבנות בישראל ולעצמם" - כך אמר אמש (ד') נשיא רבני "צהר" ומבכירי הרבנים בציונות הדתית, הרב יעקב אריאל, בראיון לתוכנית "מתרעננים" ברדיו "גלי ישראל".

כפי שפורסם לראשונה בכיפה, הרבנים יובל שרלו ובני לאו צפויים לנאום מעל הבמה המרכזית בכנס התנועה החברתית-דתית "במעגלי צדק", הצפוי להתקיים בי"ז בתמוז אשר יחול בשבוע הבא, יחד עם גלעד קריב, ראש התנועה הרפורמית בישראל.הרב אריאל, חבר הנהלת "צהר" יחד עם הרב יובל שרלו, הבהיר בראיון כי "הרבנים שישתתפו בכנס לא עושים זאת על דעת "צהר" או מטעם "צהר". "צהר" לא שותפה לזה".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/71420113987.mp3[/embed]

"צר לי מאוד שהרבנים האלה גורמים נזק. אני מוחה נגד התופעה הזאת ומקווה שהם ימצאו דרך לתקן את המעוות ולא להגיע לכנס", אמר הרב אריאל. לדבריו, "אני לא מבין מה הרפורמים עושים בכנס הזה. העובדה שרבנים שלנו משתתפים איתם באותו מקום, גורמת לכולם להאמין שזה רב וזה רב. הם לא רבנים. הרפורמים רק רוצים לגיטימציה".

הרב אריאל הוסיף וציין כי "הרפורמה איננה תנועה חברתית. הם משתמשים בנימוק חברתי ומשתתפים בכנס כדי להרוס באמצעות כלים חברתיים את תורת ישראל. זאת המגמה שלהם, ואין להם מקום שם. הם חלק מתנועה אנטי-דתית שרק רוצה לקדם את האג'נדה".

"חמור שרבנים יושבים בצוותא עם רבייס' שכל מטרתם להשיג לגיטימציה על מנת שיכירו בהם כשווים בין שווים", סיכם הרב אריאל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן