הרב אריאל: הרב סתיו תלמיד חכם, אסור להוציא עליו שם רע

רבה של העיר רמת גן דוחה את הביקורת נגד הרב דוד סתיו, לאחר דברי הרב עובדיה יוסף נגדו. הרב סתיו התייחס למועמדותו של הרב גרוסמן ואמר: "הדרך של ’צהר‘ צריכה להוביל את הרבנות"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 19/06/13 18:05 יא בתמוז התשעג

הרב אריאל: הרב סתיו תלמיד חכם, אסור להוציא עליו שם רע
יחצ, צילום: יחצ

רבה של העיר רמת גן, הרב יעקב אריאל, דוחה את ההתקפות נגד הרב דוד סתיו המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל - ומגנה את הניסיונות להוציא נגדו שם רע.

הרב אריאל השיב לגולש באתר ”ישיבה“ ואמר כי ”הרב סתיו הוא תלמיד חכם ואין להוציא עליו שם רע“. כזכור, הרב אריאל הודיע בעבר על התמודדות נגד הרב סתיו במרוץ לרבנות הראשית, במסגרת ה“דיל“ שהציג הרב חיים דרוקמן, לפיו תשונה החקיקה כך שזו תאפשר את התמודדותו של הרב אריאל. לאחר קריסת החוק ולאחר ש“הבית היהודי“ הודיעה על תמיכה ברב סתיו, הרב אריאל הסיר באופן בלתי-רשמי את התמודדותו.

בתוך כך, הרב דוד סתיו הגיב היום לעיתון ”ישראל היום“ על הדיווחים לפיהם הרב דוד יצחק גרוסמן צפוי להודיע על מועמדותו לתפקיד הרב הראשי ואמר כי הוא ”אוהב את הרב גרוסמן ומעריך את פועלו, אבל אני מביא לרבנות את החיבור של החברה הישראלית שצריכה להתמודד עם בעיות רבות. אם הרבנות לא תעבור את השינוי הדרוש, נמצא בעוד עשר שנים במצב של שני עמים. לכן, עם כל הכבוד לרב גרוסמן, הדרך שלנו ב“צהר“ היא זו שצריכה להוביל את הרבנות בשנים הקרובות“.