הרב אמסלם הגיע לבקש סליחה בקברו של הרב עובדיה

הרב חיים אמסלם יו"ר תנועת עם שלם, עלה לקברו של הרב עובדיה וביקש ממנו סליחה על הדברים שנאמרו על ידו במהלך השנתיים האחרונות

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 06/01/15 18:18 טו בטבת התשעה

הרב אמסלם הגיע לבקש סליחה בקברו של הרב עובדיה
דוברות הרב אמסלם, צילום: דוברות הרב אמסלם

יו"ר תנועת עם שלם, הרב חיים אמסלם, עלה היום (ג') בביקור מתוקשר לקברו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל על מנת לבקש ממנו סליחה.

ביציאה מהקבר נתן הרב אמסלם הצהרה לתקשורת: "עליתי היום לקברו של מרן זצ"ל, על מנת לבקש ממנו סליחה. סליחה על שעלה בדעתי שהוא אולי מודע לעוול שנעשה לי בשמו, היום אני יודע שהוא לא ידע. 40 שנה הייתי קשור למרן זצ"ל והוא היה בשבילי אבא רוחני, אהבתי אותו והוא אהב אותי", אמר.

"ולמה היום?”, שאל הרב אמסלם שאלה רטורית וענה: "היום כשעם ישראל נחשף לפרשת ההקלטות המצערת שאני לא רוצה להרחיב בה כי אינה לכבודו של מרן זצל כולם יודעים שכל שעשיתי מתוך אהבה אליו עשיתי, מרן מלמעלה משקיף ורואה ויודע זאת. אנשיו רדפו אותי בשמו עד חורמה, אבל הוא עצמו אך לשם שמים פעל מתוך צדקותו הטהורה. עליתי לקברו הקדוש לבקש סליחה על דברים אשר נאמרו מתוך סערת נפש בלהט הצער והכאב ואולי לא היו הדברים לפי כבודו, ואני סולח לו בלב שלם על כל שנעשה לי".

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/16201518610.mp4[/embed]

בש"ס לא קנו את בקשת הסליחה ומיהרו להאשים את הרב אמסלם בציניות ובניסיון לגזור רווחים פוליטיים מפרשת ההקלטות.

כזכור, הרב אמסלם שהיה ח"כ מטעם תנועת ש"ס, נזרק מהתנועה והתמודד ברשימה עצמאית לכנסת ה-19 כשהוא מקבל 44 אלף קולות שלא הספיקו לו בשביל להיכנס לכנסת. אתמול פורסמו דיווחים כי הוא שוקל לרוץ שוב לבד למרות העלייה באחוז החסימה שתאלץ אותו להשיג כ-130 אלף מצביעים כדי להיכנס לכנסת.