הרב אמסלם: אגיע להסדר והבנות עם גורמי הכשרות האלטרנטיבית בירושלים

המועמד לתפקיד רב העיר הספרדי לירושלים כבר מתחיל לתכנן את היום שאחרי והודיע כי אם יבחר יפעל לייעול ולשיפור שירותי הדת בעיר

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 19/10/14 14:39 כה בתשרי התשעה

הרב אמסלם: אגיע להסדר והבנות עם גורמי הכשרות האלטרנטיבית בירושלים
פלאש 90, צילום: פלאש 90

המועמד לתפקיד הרב הראשי הספרדי בירושלים, הרב חיים אמסלם, הודיע כי מיד עם היבחרו יפעל לייעול ולשיפור שירותי הדת בעיר במגוון עניינים ובכללם בתחומי בירורי יהדות וגיור, נישואין, המועצה הדתית ועוד, ובפרט בנושא הכשרות הבוער העומד כעת על הפרק. הרב ישב עם הגורמים השונים העוסקים בתחום הכשרות האלטרנטיבית כדי להגיע להסדר ולפתור יחד את בעיית הכשרות בעיר ירושלים.

"ירושלים היא עיר של כולם, דתיים וחילונים כאחד. עם היבחרי אפעל להגיע להבנות ולהסכמות מול היוזמות הציבוריות בתחום הכשרות העולות מן השטח הירושלמי, בדרך של צמצום הביורוקרטיה והגדלת השקיפות למען רווחת בעלי העסקים, החנויות והמסעדות בירושלים ולרווחת הציבור כולו", אמר הרב אמסלם.

"רב ראשי של עיר מורכבת כמו ירושלים חייב להיות ער לדרישות המגיעות מן הציבורים השונים בעיר ונציגויותיהם, לדעת לתת מענה ולמצוא את הפתרונות הנדרשים על מנת להשכין שלום בין איש לרעהו ולשמירת המרקם העדין של היחסים בין המגזרים השונים בעיר. כך אשתדל לפעול ולהביא לאחדות ולקירוב לבבות, להגדיל תורה ולהציג את פניה היפות של היהדות".