הרב אמנון יצחק מסביר: לי מותר להשתמש באייפון, לכם לא

באתר "שופר" נדרשו להסביר מדוע הרב אמנון יצחק, המתנגד לשימוש באייפון, תועד בתמונה שהופצה בפייסבוק כמי שמשתמש במכשיר המתקדם. "הרב וצוותו קיבלו היתר לצורך החזרה בתשובה", נכתב

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 14/10/12 08:30 כח בתשרי התשעג

הרב אמנון יצחק מסביר: לי מותר להשתמש באייפון, לכם לא
צילום מסך, צילום: צילום מסך

לאחר שברשתות החברתיות הופצה תמונה של הרב אמנון יצחק, אולי המחזיר בתשובה המפורסם בישראל, כשהוא נוהג ברכב יוקרתי ומשתמש במכשיר אייפון שנחשב ל"מוקצה" בחברה החרדית, מסבירים באתר "שופר" הנמצא בבעלותו כי הרב אמנון יצחק מחזיק ב"היתר אישי" המאפשר לו שימוש במכשיר המתקדם.

(צילום: צילום מסך מתוך אתר שופר)

אנשיו של הרב אמנון יצחק המנהלים את אתר "שופר" נדרשו להסביר את השימוש שעשה הרב במכשיר, לאחר שהוא בעצמו התנגד לשימוש בו. תחת הכותרת "הבהרה! להסיר מכשול וזלות שפתיים", נכתב כי "הרב אמנון יצחק שליט"א נגד האייפונים והדומה להם. מה שטפשים שואלים ולא מדעת כיצד יש לרב אמנון יצחק אייפון? להוי ידוע שגדול הדור הרה"ג אהרון לייב שטיינמן התיר אישית (לשאלה שנשאל בעניין זה על ידי הרה"ג יהודה ליבוביץ שליט"א), לרב ולצוותו לצורך החזרה בתשובה להשתמש באייפונים".

אנשיו של הרב אמנון יצחק אף הוסיפו בהודעה כי "כל המהרהר אחר רבו כמהרהר אחר השכינה! והחושד בכשרים (לוקה בגופו - א.פ).

ברשתות החברתיות פורסמה ההבהרה בהרחבה בעשרות שיתופים, כשחלק מהגולשים תוהים על ההיתר המיוחד שניתן לרב בשימוש במכשיר. אחד הגולשים אף תהה בתגובה: "רגע, מה בנוגע לאנדרואיד?".