הרב אמנון יצחק מבטיח: ערוץ 10 לא ייסגר

גיא לרר, מגיש התוכנית "צינור לילה", הגיע להרצאתו של הרב יצחק וביקש ברכה להצלת הערוץ, העומד בפני קשים כלכליים. הרב יצחק הפתיע ואף הודה לערוץ, "שהציג אותי באופן חיובי מדי פעם"

חדשות כיפה אורי פולק 26/12/11 01:51 ל בכסלו התשעב

הרב אמנון יצחק מבטיח: ערוץ 10 לא ייסגר
צילום מסך, צילום: צילום מסך

התנגדות מפתיעה לסגירת ערוץ 10: הרב אמנון יצחק, ממחזירי התשובה המפורסמים בדורנו, אמר בהרצאתו האחרונה כי הערוץ, העומד בפני קשיים כלכליים משמעותיים, לא ייסגר על אף החששות שמביעים קברניטיו.

הרב יצחק התייחס למצבו של הערוץ בעקבות שאלה שהפנה אליו העיתונאי ומגיש התוכנית "צינור לילה", גיא לרר, שנכח בהרצאה שהתקיימה בשבוע שעבר. "כשאתה מחלק ברכות, חשבתי שגם ערוץ 10 בצרה צרורה ואולי ברכה קטנה להצלת ערוץ 10 תעזור", אמר לרר לרב יצחק. הרב, בתגובה, צחק והציע ללרר לעבור לעבוד תחתיו בארגון "שופר".

ובכל זאת, ביקש הרב יצחק לברך את לרר עצמו ושאל אותו לשם אמו. "גיא בן ערוץ 10", השיב העיתונאי, אך הרב יצחק התעקש ולבסוף ברך אותו "גיא בן רות, השם יזכה אותך להכיר את האמת, לשוב בתשובה בשמחה ושמשאלות לבך הטובות יתקיימו בעזרת השם יתברך".

לרר התעקש להתייחסות נוספת של הרב יצחק בנוגע לערוץ, והרב מצידו אמר באופן מפתיע כי הוא "מודה לערוץ 10, בחלק של 'צינור לילה', שהציג אותי באופן חיובי מדי פעם". בסיום השיחה בין השניים, שאל לרר את הרב יצחק: "בקיצור, הערוץ ייסגר?" וזה האחרון השיב: "לא, יש לי הפתעות בשבילך - הערוץ לא ייסגר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן