הרב אמנון יצחק: הרב עובדיה חייב לי 250 אלף שקל

בשיעור שמסר הרב אמנון יצחק הוא טען שהרב עובדיה יוסף חייב לו מאות אלפי שקלים, ושעל חברי הכנסת של ש"ס, ובניו של הרב עובדיה לשלם את החוב

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 24/12/14 19:25 ב בטבת התשעה

הרב אמנון יצחק: הרב עובדיה חייב לי 250 אלף שקל
פלאש 90, צילום: פלאש 90

"הרב עובדיה יוסף חייב לי 250 אלף שקל”, טוען הרב אמנון יצחק. בדברים שאמר בשיעור שמסר בירושלים ושהתפרסמו בוואלה, הוא אמר שהרב עובדיה ערב לכסף שתנועת ש”ס הייתה חייבת לו עבור דיסקים שמכר לה

הרב יצחק טוען כי ניסה לגבות את חובו מתנועת ש"ס אך זו מתעלמת ממנו מה שהופך את ערבותו של הרב לממשית. הוא פנה ליו"ר ש"ס לשעבר, אלי ישי, לחבר הכנסת יצחק ועקנין, ולבניו של הרב עובדיה בדרישה לשלם את חוב אביהם.

"הרב עובדיה יוסף נכנס כערב שישלמו לי את הכסף שלקחו מ'שופר', את הדיסקים, 200 אלף. ועד היום לא שילמו לי את כל הכסף. זאת אומרת שהרב עובדיה נשאר חייב כיוון שהוא היה ערב 250 אלף שקל", טען הרב.

"אם אתם דואגים לכבוד הרב, אז נא לשלם את הכסף. אם אלי ישי לא רוצה לשלם ומתחמק, הוא מחייב את הרב עובדיה בדין. כי לא החזירו את הכסף והוא ערב. אם הוא כזה, אז אם הבנים שלו דואגים, שישלמו את הכסף בשביל אביהם. כי זה מן המפורסמות. שישאלו את יצחק ועקנין הוא יודע שעדיין יש את החוב. גם הוא התחייב לשלם ועדיין לא שילם", דרש הרב יצחק.

הרב יצחק נמצא ביחסים גרועים במיוחד עם צמרת ש"ס ומשפחתו של הרב עובדיה לאחר שהתמודד בבחירות לכנסת ה-19 וניסה את כוחו בהקמת מפלגת "כוח להשפיע" שלא עברה לבסוף את אחוז החסימה.

על אף שהודיע שלא יתמודד שוב בבחירות, הוא ממשיך לתקוף בדרשותיו את יו"ר המפלגה אריה דרעי ואת הפורש הטרי ממנה, ח"כ אלי ישי.