"הרב אלון צריך לזכור שיש גם בית דין של מעלה"

נחום פצ‘ניק, יוזם קבוצת "בפנים גלויות" המעודדת שיח בין נפגעי תקיפה מינית, טוען כי גזר דינו של הרב אלון מהווה פגיעה בקורבנות: "זו אמירה לאנשים פוגעים - אתם יכולים להמשיך עם המעשים שלכם"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 18/12/13 12:36 טו בטבת התשעד

"הרב אלון צריך לזכור שיש גם בית דין של מעלה"
פייסבוק, צילום: פייסבוק

נחום פצ‘ניק, שהתפרץ על הרב אלון וקרא לו לעשות תשובה ביום בו ניתנה הכרעת הדין בעניינו, טוען כי גזר הדין היום מהווה פגיעה במי שנפגעו פגיעה מינית.

”לא נעשה היום צדק“, אומר פצ‘ניק, ”לא עקבתי אחרי המשפט מקרוב, מכיוון שאני לא נפגעתי מהרב מוטי אלון בעצמי אבל אני מכיר אישית אנשים שנפגעו ממנו. בתיאטרון הזה של בית המשפט חשוב להזכיר - אנחנו רואים רק חלק קטן בפאזל. אם הוא אדם מאמין, והוא אדם מאמין, הוא צריך לזכור שיש גם בית דין של מעלה“.

בראיון לגלי צה“ל אמר פצ‘ניק כי ”גזר דין כזה מינורי הוא אמירה לאנשים פוגעים - אתם יכולים להמשיך עם המעשים שלכם. הוא אמירה שמערכת בתי המשפט לא פועלת למען הנפגעים... מה שהגיע לבית המשפט הוא חלק קטן, זה מיעוט של סיפור גדול וכואב. זה לא מקל, זה לא עוזר, זה לא נותן ביטחון ותמיכה לאנשים שנפגעו בעבר“.

לפני כחודשיים הקים פצ‘ניק את קבוצת הפייסבוק ”בפנים גלויות“, המעודדות שיח פתוח תחת פנים גלויות וחשופות של נפגעי תקיפה מינית. "קבוצת בפנים גלויות כשמה כן היא קבוצה לפעילות כנגד פגיעות מיניות בחברה הישראלית הפועלת בפנים גלויות בלי פיקסלים ובלי להתבייש", אומרים מפעילי הדף ביוזמתו של פצ'ניק, "אנו כבר יודעים שאין לנו מה להתבייש ולהיפך, מי שיש לו מה להתבייש הוא דווקא הפוגע".