הרב אלון לאחר הכרעת הדין: מקבל את הייסורים באהבה

בהצהרה לתקשורת אמר הרב מוטי אלון, לאחר שהורשע, כי "כל מה שמביא עלינו הקב"ה אנחנו מקבלים בשמחה ובטובה". הערב ימסור שיעור בבית מדרשו במגדל

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 07/08/13 10:31 א באלול התשעג

הרב אלון לאחר הכרעת הדין: מקבל את הייסורים באהבה
אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24

הרב מוטי אלון התייחס היום (ד‘) להחלטה על הרשעתו, בהצהרה לתקשורת שמסר לאחר ההחלטה.

”חודש טוב, שלום וברכה“, פתח הרב אלון את דבריו, ”אני זוכר שממש בבניין הזה, ישב הרבה מאוד שנים אבי מורי ז“ל. ואני נזכר בסיטואציה כמעט מחוייכת, שהוא התמודד לנשיאות והכין שני נאומים בשני הכיסים ובסוף הוא לא נבחר ולקח בטעות את הנאום השני. אני לקחתי נאום אחד בלבד, כדי לא להתבלבל. מי שכתב את הנאום הזה הוא דוד המלך - מן המיצר קראתי-יה, ענני במרחב-יה, ה‘ לי, לא אירא מה יעשה לי אדם. ה‘ לי בעזרי ואני אראה בשנאי. טוב לחסות בה‘ מבטוח באדם, טוב לחסות בה‘ מבטוח בנדיבים. לא אמות, כי אחיה, ואספר מעשי יה. יסור יסרני יה ולמוות לא נתנני. פתחו לי שערי צדק, אבוא בם אודה יה. זה השער לה‘, צדיקים יבואו בו. אודך כי עניתי ותהיי לי לישועה, מאת ה‘ הייתה זאת, היא נפלאת בעינינו. והוספתי: אנא ה‘ הושיעה נא, אנא ה‘ הצליחה נא“.

”אני מלא תודה לקב“ה על כל שנייה ושנייה ואם הוא מבקש שאעבור עוד גלים, אעשה זאת באהבה ובשמחה. זה המקום לומר עוד משפט מאוד חשוב: זה לא רק ראש חודש, זה חודש הרחמים והסליחות. אני אומר באמת ובתמים שאני מודה לקב“ה, מודה לחבריי, מודה לעורך דיני, מודה למערכת המשפטית. לכל מי שעשה את שליחותו של הקב“ה וירומם אותנו למקום הרבה יותר עליון“, הוסיף הרב אלון.

הרב אלון ביקש מתלמידיו שלא לצאת להתקפה בתקשורת: ”אני מבקש שלא לנהוג במנהג נלוז שנפוץ במחוזות רבים, להתקיף ולהחזיר בהתקפות. זה ממש לא הדרך. מראש, אם מישהו יעשה את זה, זה לא על דעתי ומנוגד לכל התפיסה. קטונתי מכל החסדים ומכל האמת וכל מה שמביא עלינו הקב“ה אנחנו מקבלים בשמחה ובטובה. הערב יתקיים שיעורי הקבוע במגדל, שמתקיים וימשיך להתקיים. חודש טוב ושנה טובה ומתוקה“.