הרב אבינר לכיפה: עם ישראל יכול לשמוח מתוצאות הבחירות לרבנות

ראש ישיבת "עטרת כהנים" מברך על בחירתם של הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף: "אשרינו מה טוב חלקנו שיש לנו רבנים ואנחנו מתלבטים ביניהם"

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 25/07/13 09:36 יח באב התשעג

הרב אבינר לכיפה: עם ישראל יכול לשמוח מתוצאות הבחירות לרבנות

הרב שלמה אבינר תומך ברבנים הראשיים הנבחרים ומביע שמחה על בחירתם. בתגובה לכיפה אמר הרב אבינר, ראש ישיבת ”עטרת כהנים“, כי ”עם ישראל יכול לשמוח מהתוצאות האלה, וכמובן מבלי לפגוע במועמדים האחרים. אשרינו מה טוב חלקנו שיש לנו רבנים ואנחנו מתלבטים ביניהם“.

הרב אבינר התייחס לבחירתו של הרב דוד לאו לרב הראשי האשכנזי וציין כי הרב לאו ”הוא תלמיד חכם גדול, ירא שמים, עם מידות טובות, האוהב את הבריות, ושייך לכל עם ישראל - חרדים, חילונים, דתיים וכו'. הוא פעל הרבה לאומה. ואף על פי שהוא צעיר, הוא ענווה מאוד. הוא יביא רוח חדשה לרבנות הראשית לישראל“.

בהתייחס לראשון לציון, הרב יצחק יוסף, אמר הרב אבינר כי ”הוא יוסף הוא תלמיד חכם גדול, כשרואים בספרים, הוא גם סדרן גם עמקן. הספרים שלו הם ספרי יסוד של לימוד , שעוזר שעזר הרבה מאוד לספרדים, וגם הרבה אשכנזים לומדים אותם“.

הוא ציין כי הרב יוסף ”שימש לרבנות אצל אביו, הגר"ע יוסף שליט"א, וכראש ישיבה. הוא נעים הליכות ואוהב את הבריות. הוא מביא ברכה ואורה בספרים שלו, וודאי גם יביא כן לרבנות הראשית ולאומה“.