הרבצ"ר קרא לתלמידי ישיבות ההסדר להתנדב לצה"ל בחגים

זאת כדי לחזק את מנייני התפילה ואווירת החג בבסיסים השונים. "בנוכחותכם תחזקו בקרב החיילים את התחושה כי עם ישראל, עליו הם מגנים, נמצא איתם בליבו", כתב תא"ל הרב פרץ

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 03/09/12 18:31 טז באלול התשעב

הרבצ"ר קרא לתלמידי ישיבות ההסדר להתנדב לצה"ל בחגים
דובר צהל, צילום: דובר צהל

הרב הצבאי הראשי, תא"ל הרב רפי פרץ, שיגר היום (ב') פנייה מיוחדת לתלמידי ישיבות ההסדר, בה הוא קורא להם להתגייס לחיזוק מנייני ראש השנה בבסיסים השונים בצה"ל.

הרבצ"ר קרא לתלמידים להתנדב לתפילות בבסיסים בחגים, זאת בעקבות שיתוף הפעולה שבין צה"ל, ישיבות ההסדר ומוקד צו השנה אשר מרכז בימים אלו את פניותיהם של רבנים צבאיים, מפקדים וחיילים המביאים את הצרכים מצה"ל לחיזוק המניינים בבסיסים בראש השנה. המוקד מבצע התאמה ותיאום בין הצרכים מצה"ל לבין הפונים.

"דעו כי בנוכחותכם בבסיסים השונים כבעלי תקיעה, כבעלי קריאה וכבעלי תפילה, תרומתכם הגדולה מועילה לאין ערוך לימי ראש השנה וליום הכיפורים של החיילים, ומחזקת בקרבם את התחושה החשובה כי עם ישראל, עליו הם מגנים, נמצא איתם בליבו, ואף מסייעת לו באופן ישיר להגן על ביטחון עמנו בארצו", כתב הרבצ"ר לתלמידים.

"תבורכו מפי עליון, ובעז"ה, בזכות מצוות ה"בשופר יתקע" ובזכות אהבת החינם הגדולה שאתם מפגינים, תתקבלנה תפילותינו ותקיעותינו, ונזכה להמשך קיום נבואת זכריה "ה' צבאות יגן עליהם" ולהיגאל גאולה שלמה", הוסיף הרבצ"ר.