הרבנית צביה אליהו תומכת בברקת

הרבנית צביה אליהו, אשתו של הרב מרדכי אליהו זצ"ל, נפגשה עם ניר ברקת וברכה אותו לקראת הבחירות. הרבנית: "אנחנו בוחרים בניר ברקת כי הרב מרדכי אליהו קבע שהוא הטוב ביותר לירושלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/13 13:46 כט בתשרי התשעד

הרבנית צביה אליהו תומכת בברקת

הרבנית צביה אליהו, אשת הרב מרדכי אליהו זצ"ל, נפגשה השבוע עם ניר ברקת וברכה אותו לקראת התמודדותו בבחירות הקרובות לראשות עיריית ירושלים. הרבנית הודיעה על תמיכתה בניר ברקת לתפקיד ואמרה כי "אנחנו בוחרים בניר ברקת כי הרב מרדכי אליהו קבע שהוא הטוב ביותר לירושלים. אני מאחלת לניר ברקת להמשיך את השליחות ששלח אותו הרב מרדכי אליהו, לשמור על אחדותה, שלמותה וקדושתה של ירושלים".

הרבנית אליהו, מי שהייתה לצידו של הרב אליהו מזה עשרות שנים, עוסקת בהעברת שיעורי תורה וידועה כמוקד עלייה לרגל עבור אלפי נשים שזקוקות לייעוץ והכוונה.

בתוך כך, מתפרסם השבוע מכתב של עו"ד שלמה בן אליהו, בנו של הרב מרדכי אליהו, המביע תמיכה במועמדותו של ניר ברקת. יודגש כי המכתב נכתב באפריל השנה, לפני כניסתו של בן אליהו לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל משרד השיכון. במכתב כתב בן אליהו לניר ברקת: "ברצוני להודות לך אישית על נחישותך לפעול במקצועיות וללא משוא פנים למען תושבי ירושלים, ללא אבחנה בין המגזרים והפאזל האנושי המרכיב אותה, זאת מתוך אנושיות ואהבתך העמוקה לירושלים ולתושביה."

עוד כתב בן אליהו: "אבי זצ"ל הרב מרדכי אליהו יעץ בעבר, לשואלים בעצתו, לבחור בך לראשות העיר ירושלים והדבר היה לפלא בעיניהם. ברם, כולם ידעו על חדות אבחנתו וראייתו למרחוק ופעלו על פי עצתו ואכן נוכחנו לדעת כי צדק. גם אני נכחתי בכך לאור ניסיוני כמנכ"ל של משרדי ממשלה שונים וכן כמי שפעל גם במגזר הפרטי. הייתה לי נקודת מבט מקצועית וראיתי מקרוב את פעילותם של כמעט כל ראשי הרשויות בישראל - ואין כמוך“.