הרבנית פיוטרקובסקי נגד הבית היהודי: לא אתן יד להתנהלות חרד"לית

הרבנית מלכה פיוטרקובסקי תוקפת את מפלגת הבית היהודי ומבהירה כי לא תצביע להם בבחירות הקרובות "לא אתן את ידי עוד פעם להתנהלות חרד"לית. מי שרואה רק את המגזר, אני לא נמצאת איתו".

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/01/15 11:44 ב בשבט התשעה

הרבנית פיוטרקובסקי נגד הבית היהודי: לא אתן יד להתנהלות חרד"לית
יחצ, צילום: יחצ

הרבנית מלכה פיוטרקובסקי בביקורת נוקבת על הבית היהודי והתנהלותם. בראיון עם רועי שרון מוקדם יותר ברדיו גלי ישראל תקפה פיוטרקובסקי את רשימת המפלגה לכנסת, את התנהלותה ואת אופיה החרד"לי לדבריה.

פיוטרקובסקי תקפה את הרכב רשימת הבית היהודי לכנסת ואמרה "הלוואי שהרשימה החדשה היתה מבשרת איזה שהוא שינוי משמעותי. יש שם אנשים נפלאים אבל כנראה כמפלגה יש בעיה עם ההתנהלות". בנוסף יצאה הרבנית נגד התנהלות המפלגה "יש לי תחושות קשות מאוד. בתחושה הפנימית אני לא אתן את ידי עוד פעם להתנהלות חרד"לית. לא אתן עוד פעם את הקול שלי לזה. זה מנוגד לכל מה שאני מאמינה בו".

בתגובה לדברים נשאלה פיוטרקובסקי מה חרד"לי בהתנהלות הבית היהודי, ועל כך ענתה "בכל הקשור לקשר שלנו עם המדינה הזו, להבנה שיש במדינה הזו אנשים גם לא דתיים שחיים בה וצריך לתת להם שירות וצריך לקרב אותם. מי שרואה רק את המגזר, אני לא נמצאת איתו".

"כל פעם שהיה צריך להתכופף בפני מי שרואה קודם כל את המגזר ואת ההלכה בצורתה המצומצמת, אני עוסקת בהלכה ואני יודעת שההלכה יכולה להיות מאוד רחבה ומאוד מכילה, כל מי שרואה אותה בצורתה המצומצמת הם התכופפו בפניו, זה הלך לאורך כל הקדנציה. מי שבחן את הדברים בתקווה שאולי, הנה קמה לה מפלגה שמייצגת ציבור מופלא, אנשים מחויבים בעומק נשמתם, אנשים שמשרתים את הארץ הזאת, מי שקשור לארץ הזאת, התאכזב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן