הרבנים לבנון וליאור שלחו מכתב חיזוק לנתניהו

חברי "בית ההוראה לענייני ציבור" שיגרו מכתב לראש הממשלה עם צאתו לעצרת האו"ם, בו טענו כי "הופעתך באומץ ובגבורה הינה זקיפות קומתם של ישראל בדור התקומה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 27/09/12 10:33 יא בתשרי התשעג

הרבנים לבנון וליאור שלחו מכתב חיזוק לנתניהו
- The Official White House, צילום: - The Official White House

רבנים החברים ב"בית ההוראה לענייני ציבור" בראשותו של הרב דב ליאור, שגרו היום (ה') מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, עם צאתו למועצת האו"ם, בו ביקשו לחזק את ידיו לקראת המעמד.

על המכתב חתומים גם הרב נחום אליעזר רבינוביץ, הרב אליקים לבנון, הרב מיכאל הרשקוביץ הרב דוד חי הכהן והרב שמעון הכהן, שכתבו לראש הממשלה כי הם "שולחים אנו את ברכותינו וחיזוקינו לקראת עמידתך מול מנהיגי אומות העולם".

"חזק והתחזק בעמידתך האיתנה והופעתך בהדר גאון ישראל לחיזוק וביצור שלמותה ובטחונה של מדינת ישראל", הוסיפו הרבנים, "הופעתך באומץ ובגבורה הינה זקיפות קומתם של ישראל בדור התקומה. הופעה זו תוסיף כבוד שמים, ויחד עם כל תפילות ישראל הנישאות בימים נוראים אלו בכל בית ישראל "תן כבוד לעמך, תהילה ליראיך, ותקוה טובה לדורשיך, שמחה לארצך, ששון לעירך וצמיחת קרן לדוד עבדך", וממילא כל הרשעה (רשעת הגויים המבקשים לפגוע במדינתנו) כולה כעשן תכלה, כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן