הרבנים הראשיים: "מתפללים להוכחת חפותו של הרב בקשי דורון"

הרב יונה מצגר והרב שלמה עמאר התייחסו לכתב האישום שהוגש נגד קודמם בתפקיד, הרב אליהו בקשי דורון, ואמרו כי הם "מתפללים להוכחת חפותו". פרקליטיו של הראשון לציון לשעבר: "לא נפל רבב במעשיו"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/12/12 12:08 יב בטבת התשעג

הרבנים הראשיים: "מתפללים להוכחת חפותו של הרב בקשי דורון"
מיכאלי, ויקיפידה, צילום: מיכאלי, ויקיפידה

הרבנים הראשיים לישראל, הרב יונה מצגר והרב שלמה עמאר, הודיעו כי הם ”מתפללים להוכחת חפותו“ של קודם בתפקיד, הרב אליהו בקשי דורון, אשר הוגש נגדו אתמול (ב‘) כתב אישום ב“פרשת הרבנים“. בהודעה מטעם הרבנות הראשית נמסר כי מבחינת הרבנות ”הפרשה הסתיימה“ וכי הרבנים עצמם מתפללים ומקווים להוכחת חפותו, במשפט, של הרב בקשי דורון.

כמו כן, לאחר עיון בכתב האישום, טוענים פרקליטיו של הרב בקשי דורון כי "אין יסוד כלשהו להעמדתו לדין פלילי של הרב בקשי דורון, לא נפל רבב כלשהו במעשיו, וגם הפרקליטות עצמה אינה חולקת על-כך שהרב בקשי דורון לא קיבל דבר לידיו".

כפי שדווח אתמול בכיפה, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה אתמול כתב אישום נגד הרב הראשי לשעבר, הרב אליהו בקשי דורון, בשל מעורבותו ב“פרשת הרבנים“. בפרשה, המתנהלת בשנים האחרונות, הוגשו כתבי אישום נגד רבנים ואישים נוספים בטענה כי הוציאו לכאורה תעודות הסמכה כוזבות לרבנות, לכ-1,500 אנשי צבא ומשטרה, אשר באמצעותן קיבלו מהמדינה, במרמה, מאות מיליוני שקלים. על פי כתב האישום, ידע הרב בקשי דורון על הוצאת תעודות הסמכה כוזבות לרבנות במסגרת פרשת "תיק הרבנים" משנת 2007. בכתב האישום נאשם הרב בקשי דורון, בין היתר, גם בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן