הקרב על הקולות: מודעות נגד ישי יפורסמו בעלוני השבת

בפרסומת שתופיע בעלוני שבת וייתכן שגם בעיתונות המודפסת המגזרית מופיע אלי ישי ומובאים ציטוטים שלו מהעבר באשר להסכם אוסלו ולהשתייכותו לכאורה לשמאל

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 24/02/15 15:42 ה באדר התשעה

הקרב על הקולות: מודעות נגד ישי יפורסמו בעלוני השבת
פרטי, צילום: פרטי

שלושה שבועות לפני הבחירות הקלפים מתחילים להיגמר, ומערכת הבחירות הופכת הרבה יותר אינטסיבית, והרבה יותר מכוערת.

לאחר שבשבוע שעבר פורסמו שלטים נגד הבית היהודי שטענו שיגאל עמיר מצביע למפלגה, ושלאחר מכן נגנזו, הפעם מגיע תורו של אלי ישי ובמגרש הציוני הדתי הביתי - עלוני השבת והשבועונים הדתיים.

בפרסומת שכפי הנראה תופיע בעלוני שבת רבים וייתכן שגם תופיע בעיתונות המודפסת המגזרית, מופיע אלי ישי בחזות חרדית מהרגיל - עם חליפה וכובע, כשהמטרה הברורה היא לתקוף אותו על כך שהוא חרדי במהותו ולא דתי לאומי.

מתחת לדמותו של אלי ישי מופיעים ציטוטים שלו מהעבר הרחוק והקרוב יותר, החושפות אותו לכאורה כשמאלני. הציטוט הראשון הינו מעיתון הארץ מסוף שנת 2002. תחת הכותרת 'אלי ישי שבשירה של האינתיפאדה השניה' נכתב ציטוט שלו "אני אומר במפורש: כן אוסלו, כן פינוי חברון, כן ערפאת". הציטוט השני הינו ממרץ 2013. תחת הכותרת 'אלי ישי לעיתונאי רביב דרוקר' נכתב הציטוט "אני שמאלני!!!”.

(צילום: פרטי)

יש לציין כי הציטוטים המובאים ללא חתימה ותחת הכותרת הראשית "נאמן לארץ ישראל? בודקים לפני שמצביעים", אינם מלאים, ועל כן יתכן מאוד שהוצאו מהקשרן.

מדובר בהחלט באחד הסמנים היותר מלוכלכים בפרסומות לקראת הבחירות, כשכאמור לא ברור מי פרסם את המודעה. ישנן לא מעט מפלגות אשר מתחרות על הקולות של מפלגת יחד, בהן בין היתר ש"ס והבית היהודי, כך שלא ניתן באמת לדעת מאיפה המודעה נלקחה.