הקץ לגניבות המים בחברון

בזכות התערבותו של ח"כ כלפה, רשות המים תפצה את היישוב היהודי בחברון על גניבת מים בשווי מאות אלפי שקלים. ח"כ כלפה: "שמחתי להושיט עזרה לחלוצי חברון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/14 16:34 ז בטבת התשעה

הקץ לגניבות המים בחברון
זבולון כלפה, צילום: זבולון כלפה

בשנים האחרונות התרחבה תופעת גניבת המים מהיישוב היהודי על ידי תושבי חברון הערבים. קו המים, המגיע מקרית ארבע, עובר בתוואי בעייתי בעיר חברון (סימטת ארז), הסדר שגורם לגניבת מים בכמויות ענק שעולות ליישוב היהודי סכומי עתק.

על פי נתוני הועדה המוניציפלית של חברון בשנים 2011-2013 נגנבו מהצנרת לחברון למעלה מ-184 אלף קוב מים בעלות כוללת של כמיליון וחצי שקלים בנוסף למאה אלף שקלים שנאלצו אנשי היישוב היהודי לשלם על תחזוקת קו המים.

בעקבות התערבותו של ח"כ זבולון כלפה החליטה רשות המים לפצות את הועדה המוניציפלית בחברון בעלות הנזקים, כמו כן, נחתם צו אלוף המאפשר את העברת את האחריות על צינור המים לחברת מקורות.

ח"כ זבולון כלפה: "אני שמח על היכולת להושיט עזרה לחלוצים הגדולים היושבים בחברון. הגיע הזמן שגם חברה ממשלתית כמו מקורות תבין שההתייחסות אליהם צריכה להיות כמו אל כל יישוב אחר במדינת ישראל, התושבים שם משלמים מיסים כמו כולם וצריך לטפל להם בביוב במים ובתשתיות. זו הזדמנות להודות למנהל מקורות ולאנשיו על פועלם לפתרון הבעיה"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן