הקפות שניות בירושלים: ברקת וליאון חגגו במכון מאיר

ההקפות השניות עמדו השנה בסימן הבחירות המקומיות, כשניר ברקת ומשה ליאון חגגו במכון מאיר ורקדו עם התלמידים ועם הרב דב ביגון. צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/13 10:46 כג בתשרי התשעד

הקפות שניות בירושלים: ברקת וליאון חגגו במכון מאיר
חן כליפה, צילום: חן כליפה

”הקפות שניות“ התקיימו אמש (ה‘) בכל רחבי הארץ והשנה הן עמדו בסימן הבחירות המקומיות המתקרבות. בירושלים חגגו ניר ברקת ומשה ליאון במכון מאיר הירושלמי, יחד עם מאוד תלמידים בבית המדרש.

במהלך הריקודים דיבר הרב דב ביגון, ראש מכון מאיר, בשבחו של ברקת ואמר: "יש לנו דמות מיוחדת שנים רבות, עוד לפני שראש העיר היה ראש העיר הוא הביא אמת למכון מאיר. זה שלקחת בהצלחה עול כזה ואחריות כזאת זה מראה שאתה אדם מיוחד. אני רוצה לברך את ראש העיר ברכת כהן, שימשיך להנהיג את עירנו בטוב בטעם, לפתח אותה, להגדיל אותה ומתוך כך אנו צפויים גם לבניין בית המקדש שיבנה במהרה בימינו אמן".

קודם ביקורו במכון מאיר, השתתף ברקת בהקפות שניות בשכונת גילה ובפסגת זאב. ברקת סיפר כי מעמד ההקפות השניות בו משתתפים מאות אלפים בירושלים ובכל רחבי הארץ מרגש במיוחד ומבטא את החיבור המיוחד בין כל הציבורים השונים לתורת ישראל.

קודם לכן ביקר במקום משה ליאון, שרקד אף הוא עם התלמידים ועם הרב ביגון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן