הפתרון לBDS: תחרות סרטוני הסברה

משרד ההסברה פותח בתחרות סרטוני הסברה בה כל אחד מכם יכול להפוך למסביר הלאומי. סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "זו הזדמנות להרבה אזרחים לתרום מכישרונם בשביל לשנות את השיח"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 04/04/16 10:08 כה באדר ב'

הפתרון לBDS: תחרות סרטוני הסברה
shutterstock, צילום: shutterstock

במשרד החוץ עולים שלב נוסף במלחמת ההסברה ומכריזים על תחרות סרטונים בינלאומית, מתוכה ייבחר סרטון ההסברה של ישראל. התחרות תכלול שתי קטגוריות - אחת עממית בה יוכל כל אזרח להשתתף - ומקצועית שפונה לחברות העוסקות בתחום.

הסרטונים יהיו קצרים ויעסקו במספר נושאים שיקבעו מראש כמו ירושלים, ושקרי התעמולה הפלשתינית. מדובר בפרוייקט הראשון שמשרד החוץ מגייס אליו את הציבור הרחב בהיקף גדול, לטובת המאבק ההסברתי ברשתות החברתיות.

תחרות הסרטונים קוראת לכל אדם בעולם אשר תומך בישראל, ליצור סרטון בייצור עצמי, ובכך לקחת חלק פעיל בהסברה הישראלית, כך כל אחד יכול לפעול למען ההסברה. בסופה של התחרות ייערך טקס חגיגי במשרד החוץ ובו יוכרז על סרטון ההסברה של ישראל שיזכה לפרס כספי.

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי אמרה כי זו תהיה ההזדמנות של האזרחים להשתתף באופן אקטיבי בהסברה:"מתחילת תפקידי במשרד החוץ אני פוגשת הרבה ישראלים שרוצים לתרום מעצמם לטובת ההסברה וזו פעם ראשונה שאנו מגייסים את כל מי שרק רוצה לטובת המאמץ ההסברתי. אני חושבת שזו הזדמנות להרבה אזרחים מישראל ובכלל לאוהבי ישראל בעולם לתרום מכישרונם בשביל לשנות את השיח בעולם ובכך לתרום לשיפור מעמדה שלי ישראל", דברי חוטובלי.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן