הפרס בשוק הפורים: כבש חי

בהגרלה יוצאת דופן שתערך בצפת בעיצומו של חג הפורים יזכה הזוכה המאושר בכבש אמיתי

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 03/03/15 15:45 יב באדר התשעה

הפרס בשוק הפורים: כבש חי
shutterstock, צילום: shutterstock

בהגרלה יוצאת דופן שתתקיים בעיר צפת הזוכה המאושר יזכה בפרס חביב ומשעשע - כבש, וכן יש להם פתרונות גם למי שאין לו דיר בחצר האחורית, כך דווח בידיעות צפת.

עלות כרטיס השתתפות בהגרלה שמאורגנת על ידי 'גמ"ח בני ציון' עומדת על 40 שקל, ועל פי המודעות שהוצפו בכל רחבי העיר פרושים נציגים המחזיקים בכרטיסים ומפיצים אותם לציבור. מודעות על ההגרלה מופצות גם בפייסבוק ובכל הרשתות החברתיות במהלך הימים האחרונים.

מארגני ההגרלה הסבירו לידיעות, כי "מדובר ביוזמה ייחודית של הגמ"ח שלנו, שמעניק הלוואות ללא ריבית לאנשים ששרויים במצוקות. בימים אלה ולקראת חג הפסח אנחנו מנסים להגדיל את הקרן שמעניקה את ההלוואות, ולכן הכרזנו על היוזמה הזו. לשמחתי קיימת היענות יוצאת דופן והמון אנשים מבקשים לרכוש כרטיסים. חשוב שהציבור שרוכש כרטיסים יידע כי מדובר בכספים שמיועדים אך ורק לסיוע לנזקקים בצפת".

ההגרלה תתקיים ביום הפורים והזוכה המאושר יוכל לבחור בין שלוש אפשרויות: האחת, לקבל לידיו כבש חי, השנייה, לקבל כבש לאחר שנשחט, והשלישית, לקבל סכום כסף שווה ערך למחירו של כבש שעומד על כ־2,000 שקל. ההכנסות יועברו לגמ"ח בני ציון המתארגן כבר בימים אלה לתרומות קמחא דפסחא.