הפוליטיקאי השני כלפיו יש חשדות: יצחק הרצוג

במקביל לשר אריה דרעי, ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, הוא הפוליטיקאי השני שיש כלפיו חשדות לפלילים. הרצוג:"הכפשות פוליטיות הזויות- מברך על הבדיקה"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 30/03/16 17:56 כ באדר ב'

הפוליטיקאי השני כלפיו יש חשדות: יצחק הרצוג
פלאש 90, צילום: פלאש 90

אתמול פורסם כי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בודקת בחודשים האחרונים חשדות לפלילים הנוגעים לשני פוליטיקאים בכירים בשתי פרשות שונות. כתב ערוץ 2 עמית סגל דיווח אמש על אחת משתי הפרשות שמונחות לפתחה של המשטרה ושבמרכזה עומד דרעי שמיהר לבקש להסיר את צו איסור הפרסום וקרא לחקירה מהירה שתאיר את הדברים.

היום מתברר כי הפוליטיקאי השני שמולו עומדת חקירה הוא יו"ר המחנה הציוני, יצחק בוז'י הרצוג, כך דיווח עמית סגל.

מדובר כאמור בשתי פרשות שונות לחלוטין שנמצאות בשלבים ראשוניים בלבד, כך שבשלב זה קשה להעריך אם יבשילו לכתב אישום. בינתיים, איש מהפוליטיקאים לא זומן לחקירה באזהרה. לפי הדיווחים הפרשה העוסקת בדרעי מטופלת על ידי המשטרה זה כמה חודשים ונמצאת בשלב מתקדם יותר מהפרשה של הרצוג שבה נבדקו בין השאר חשדות ראשוניים למימון פעילות פוליטית בידי בעלי אינטרס.

ראש האופוזיציה ח"כ הרצוג התייחס לידיעות ואמר: "אני מברך על הבדיקה שנעשית על פי הודעת היועץ המשפטי. מדובר בהכפשות פוליטיות שהליכוד ופעילים מתוסכלים ניסו להפיץ טרם הבחירות והוכחשו כבר אז. אני בטוח שהבדיקה תפריך את הטענות ההזויות הללו אחת ולתמיד. אשתף פעולה באופן מלא עם כל שאתבקש על מנת שהנושא יתברר בהקדם".