הפגנת תמיכה: "מאמינים בשב"כ ובצה"ל"

מודעות שהופצו ברשתות החברתיות קוראות לציבור הדתי להשתתף בהפגנת תמיכה בשב"כ ובמערכת הביטחון. המארגנים: "חייבים כוחות ביטחון חזקים מול הטרור"

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 28/12/15 16:35 טז בטבת התשעו

הפגנת תמיכה: "מאמינים בשב"כ ובצה"ל"
אילוסטרציה. Miriam Alster, פלאש 90, צילום: אילוסטרציה. Miriam Alster, פלאש 90

לאחר יותר משבוע של גינויים מחד לעינוי אסירי דומא ומנגד תמיכה של ראשי הבית היהודי בכוחות הביטחון, מחר בערב (ג') צפויה להתקיים ליד גשר המיתרים הפגנת תמיכה בשב"כ ובמערכת הביטחון תחת הכותרת 'מאמינים בשב"כ ובצה"ל' כי "חייבים כוחות ביטחון חזקים מול הטרור".

"מי שעומד מאחורי ההפגנה המתוכננת זה אני, סטודנט ובוגר ישיבת הסדר וחבר שמשמש כמורה בתיכון דתי", אומר ל'כיפה' יצחק שיזגד, ששמו מצורף למודעה. הוא מסביר כי הוא וחבריו רוצים לתת משקל נגד להפגנות וקריאות נגד השב"כ ונגד קריאות שנשמעו בשבועות האחרונים להשבית את הלימודים בישיבות ואולפנות בגלל היחס לעצירים.

"היו בתקופה האחרונה הרבה אמירות קיצוניות ועימותים נגד המשטרה בגשר המיתרים ורצינו להרים קול מנגד, להראות שהרוב בעד שכוחות הביטחון ישימו יד על הפושעים גם אם יש לכך מחיר", מסביר שיזגד.

לשאלה האם הוא תומך בעינויים נגד העצירים היהודים הוא משיב נחרצות, "אני בעד עינויים, יש אנשים שמתנגדים בכל מקרה לעינויים בין ליהודים ובין לערבים, אך רוב האנשים סבורים שצריך שוויון. אם כך פועל השב"כ בהתאם לחוק ובית המשפט, שיפעל כך כנגד כולם, ערבים ויהודים וזה לגיטימי לחלוטין".

המארגנים מספרים כי להפגנה מחר צפויים להגיע פעילים חברתיים כאלה ואחרים "אנחנו מצפים לכמה מאות כשיש לזכור כי מדובר בהפגנה ספונטנית ואין שום גוף רשמי שעומד מאחוריה", אומר שיזגד.

(צילום: )

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן